Zpětné odkazy jsou již od nepaměti cestou k předním pozicím při vyhledávání. Jejich získávání se však s dobou mění. Zatímco dříve bylo možné si zpětné odkazy zakoupit, a to ve smyslu umístění do katalogu, v současné době se na to musí jít trochu jiným způsobem. Nákup zpětných odkazů jako takový proto již nefunguje, respektive katalogy již nejsou natolik efektivní, aby stálo za to do nich nějaké záznamy přidávat.
Budování zpětných odkazů je možné rozdělit hned na několik druhů. Zatímco přirozený způsob získávání zpětných odkazů je nejvhodnější, neboť takové odkazy nebudou stát ani úsilí, ani peníze, a navíc jsou těmi nejefektivnějšími, u těch klasických zpětných odkazů je to složitější.
Je totiž nutné rozlišit způsoby, které jsou efektivní a rentabilní, a dále pak způsoby, kterými by se člověk raději zabývat neměl. V případě zakázaných, respektive penalizovaných technik je možné hovořit například o duplicitním obsahu na webu, ze kterého se odkazuje na ten konkrétní. Dále by se mělo zamezit také zbytečné zahuštění obsahu klíčovými slovy nebo by odkazy neměly existovat na webech, které nemají žádnou informační hodnotu. Pravidel a doporučení, kterými je dobré se řídit, je hned několik, a je třeba je znát, aby mohla být tvorba zpětných odkazů opravdu kvalitní.
Právě kvalita hraje ve světě zpětných odkazů nemalou roli. Mnohdy jde o větší význam, než má kvantita, a tak je dobré sledovat, ze kterých webů je na ten váš odkazováno a zajistit maximální kvalitu zpětných odkazů.
Nechcete-li mít starosti s tvorbou zpětných odkazů nebo nechcete-li riskovat, že budete penalizováni ze strany Google, je dobré obrátit se na někoho, kdo má v tomto odvětví bohaté a více než uspokojivé výsledky.
Ideální volbou pak bude firma SEOlight s.r.o s více jak desetiletými zkušenostmi. A co vám může tato firma nabídnout? Budou to zejména zpětné odkazy vycházející z originálních PR článků. Tyto PR články budou přitom umístěny na tematicky zaměřených webech, čímž je možné garantovat maximální relevanci daného odkazu, a tedy i jeho kvalitu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.