K tomu, by bylo dosaženo úspěchu, je prakticky nezbytné zvolit vhodnou strategii. Jistě, i bez ní se může někdy zadařit, ale to spíše jen shodou okolností nebo náhodou. Zatímco strategie, jež je správně zvolena, je sázkou na jistotu.
Platí to všude, internet nevyjímaje. I zde je strategie a ideální plánování klíčem k úspěchu. A aby přineslo plánování internetové strategie úspěch, je třeba vsadit na někoho, kdo se v tomto ohledu vyzná, kdo nesporně ví, jak na to. Je tedy nezbytné spojit odborné znalosti internetového prostředí s informacemi o oboru podnikání, jenž je na dotyčném webu provozován, a také s informacemi o produktech a situaci na trhu.
Je třeba mít špičkově zpracovanou koncepci, která jasně vytýčí směr a plán dalších investic, jenž bude optimálně vyhovovat jak možnostem, tak i off-line aktivitám firmy. Je třeba mít i zpětnou vazbu pro celkové zpřesňování projektu, mít jasné primární i sekundární cíle projektu, mít jasně zvolené cílové skupiny klientely a způsoby, jak s těmito komunikovat, je nezbytné vybrat ideální nástroje k propagaci. Je třeba mít jasně dané priority, co se týká rozpočtu, je třeba zanalyzovat aktivity konkurentů a vymezit se vůči těmto, je třeba definovat unikátní prodejní výhodu.
Nesmí tu chybět ani podrobná SEO analýza, analýza informační architektury a zhodnocení návratnosti investic učiněných do internetové reklamy.
Což je pochopitelně něco, s čím si laik sotva někdy poradí. Na to je potřeba pomoci od odborníků, kteří mohou mimo jiné i hodnotit na základě svých dřívějších zkušeností z praxe. Protože kdo jiný než odborníci dokáže projít celý průběh tvorby webu, vytvořit grafický návrh a zajistit kvalitní programování i webhosting? Kdo umí vybrat marketingově ideální doménu ideální i k optimalizaci pro vyhledávače?
Chce to čas, chce to vytrvalost a pochopitelně i finance, ale vyplatí se to. Protože bez internetové strategie jde jen o ‚střílení naslepo‘. Které sice také může přinést výsledky, ale to spíše jen čirou náhodou.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.