Než se započne se SEO, tedy s optimalizací pro internetové vyhledávače, je třeba vědět hlavně to, jak na tom takový web je a zda a jak dokáže ve vyhledávačích generovat návštěvnost.
Je tedy třeba zkontrolovat indexaci obsahu takového webu, protože nezaindexovaný obsah nikdo ve vyhledávačích nenajde a tento tak není k ničemu. A tak je v zájmu SEO zvýšit indexaci a pomocí této pak i návštěvnost. Je tu totiž dobře, když je indexovaná URL adresa, která má být indexovaná, a když není indexovaná ta, která indexovaná být nemá. Ale když je indexovaná URL, která by indexovaná být neměla, anebo naopak, je to problém, který se musí odstranit.
Vstupní stránky by pak měly být zkontrolovány, aby se předešlo tomu, že budou návštěvníci přicházet na chybové stránky, které nemají pro zvýšení návštěvnosti a SEO žádný pozitivní význam.
Význam má ale i taková pouze zdánlivá banalita, jako je URL adresa. Ta by určitě měla být uživatelsky přívětivá, protože i pohled návštěvníka na ni může rozhodnout, zda někdo tuto stránku navštíví nebo ne. A URL adresy by měly být na webu obvykle jednotné.
A pochopitelně je třeba mít ale i informaci o tom, jak rychle se web načítá, a i v tomto ohledu by se často mělo něco zlepšit, protože uživatelé mají v tomto ohledu stále vyšší požadavky. A nedostatečně rychle se načítající web má prostě smůlu, na ten je stále méně lidí ochotno čekat více než tři sekundy a optimální je trvání nanejvýš poloviční. Se zjištěním této záležitosti nám mohou pomoci nástroje WebPageTest, Pingdom, PageSpeed Insights či PageSpeed miner. A významné je nejen načítání stránek, ale i to, jak dlouho trvá přechod mezi jednotlivými stránkami, a jaká je doba odezvy serveru.
A jak se dá načítání zrychlit?
Pomáhají zapnutá GZIP komprese, atribut srcset pro zobrazování obrázků v adekvátních velikostech v jednotlivých zařízeních, bezztrátová komprese obrázků, využívání lazy loadingu či načítání některých zdrojů jen ve specifických zařízeních.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.