I když by internetoví podnikatelé obvykle potřebovali víc zákazníků, než kolik jich mají, nedaří se jim zvýšit návštěvnost svého internetového obchodu, na které počty takových žádoucích zákazníků rozhodující měrou závisejí. Po návštěvnících tu lze toužit, lze zkoušet nejrůznější formy toho, jak se jim podbízet, lze snižovat ceny až na tu nejnižší možnou mez a obměňovat sortiment, ale nic z toho nemusí vést k vytoužené metě, jíž je právě dost zákazníků, na nichž závisí ziskovost.
A když to nejde výše popsanými způsoby, musí se získat náklonnost ze strany internetové veřejnosti jinak. A to s využitím optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože i kdyby jiná řešení do jednoho selhala, s touto se ještě uspět dá. Ta může zachránit kdejaký skomírající byznys, a to i kdyby to s ním po stránce návštěvnosti vypadalo všelijak, klidně i beznadějně.
Protože k čemu nám je SEO, tedy ona optimalizace? Přece k tomu, aby se s její pomocí vylepšila pozice e-shopu v internetových vyhledávačích. Protože vyhledávače jsou nástroji, které lidé používají ve snaze co nejjednodušeji najít to žádané, a když toho nabízejí vyhledávače kvanta, je třeba být mezi všemi nabídkami odpovídajícími požadavkům internetové veřejnost co nejvýše.
A tak se v případě internetových obchodů optimalizuje. A prospěšná je taková SEO i pro e-shopy založené na platformě Webflow. Jednak proto, že se dá s její pomocí skutečně zabodovat ve vyhledávačích, a jednak proto, že je na Webflow vytvořeno skutečně značné množství e-shopů, a tak jde o něco, co skutečně ovlivňuje situaci znatelně. Je spousta podnikatelů, kteří se rozhodli pro tuto platformu pro její intuitivní správu a výkonné možnosti přizpůsobení a nyní potřebují i zajistit návštěvnost, jež sama od sebe nepřijde. A stačí tak podrobný audit e-shopu, efektivní SEO strategie a další součásti odborné SEO, aby se uspělo. A aby byl e-shop na Webflow skvělou volbou a zdrojem obživy.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.