Pokud se má někdo se svým byznysem na internetu skutečně prosadit, potřebuje být náležitě propagován. Bez toho to zkrátka nejde. Jenže ono to nejednou nejde tak, jak by si to podnikatel přál, ani tehdy, když se na reklamu vsadí. Za předpokladu, že se nezvolí ta pravá.
Není totiž reklama jako reklama, a zatímco některá propagace pomůže, jiná jenom tahá lidem z kapes peníze. A proto činí dobře ten, kdo sází na reklamu typu PPC. Ta je totiž vždy přínosná, ta vždycky pomáhá těm, kteří na ni správně vsadí, s dosahováním zisků, o něž jde v podnikání především.
Jenže ani PPC reklama nemusí být pro každého ideální. Někdy tato neovlivňuje vyhledávače a výsledky v nich natolik, jak by to bylo žádoucí, a někdy může být také cena za proklik pro menšího podnikatele neúnosná. A pak je třeba zhodnotit efekt takové reklamy a vsadit na oblasti, v nichž se takový menší podnikatel může prosadit i vůči větším a bohatším konkurentům. A nějaký ten obor se může ukázat konkurenceschopným i ve srovnání se silnými konkurenty.
Je tak třeba neinzerovat klíčová slova, u nichž není naděje na úspěch, nejednou pomůže inzerovat třeba jenom v určité části republiky nebo v určitých dnech, respektive oslovovat jen určité publikum. Což může zvýšit efekt a zároveň snížit cenu prokliků.
Ovšem nejen v tomto spočívá naděje na úspěch. Je třeba brát ohled i na web a jeho konverzní poměr, na brand klientů a spokojenost zákazníků, ale třeba i roční dobu či počasí. Inzerovat se rovněž nejednou vyplatí na specificky zaměřených webech, netřeba hned využívat vyhledávače jako Google či Seznam.
Ovšem je samozřejmé, že mají největší potenciál Google Adwords a Sklik, cílící na různé cílové skupiny v řadách internetové veřejnosti.
Ale každopádně může PPC reklama hodně znamenat, a může ušetřit spoustu práce těm, kdo chtějí podnikat a nemají na vlastní reklamní kampaň čas. Fungující PPC reklama totiž může přinést kýžený efekt, tedy zisk, prakticky hned.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.