Pokud dosud nevíte, co to je onen výše zmíněný copywriting, pak vám to lze docela jednoduše vysvětlit. Jde vlastně o profesionální psaní, a to především následujících textů:
Účelem vytváření takových textů je získávání návštěvníků pro daný web, z jejichž řad se v ideálním případě posléze rekrutují zákazníci. Pokud tu jde o texty reklamní a propagační, je třeba, aby tyto byly optimalizované pro internetové vyhledávače a zároveň vzbuzovaly ve svých čtenářích zájem o danou nabídku a pocit důvěry v to zde nabízené, pokud pak jsou takové texty obsahové, je třeba, aby poutavou formou poskytly čtenářům relevantní informace týkající se konkrétních nabízených výrobků a služeb, což zvyšuje naději na uzavření obchodních transakcí.
A co to znamená, že je text optimalizovaný pro internetové vyhledávače? Jde o text, který musí být v internetových vyhledávačích po zadání klíčového slova k nalezení. Což znamená, že do tohoto musí být zakomponována klíčová slova či fráze, jež internetová veřejnost obvykle do vyhledávačů zadává.
Ovšem současně se tu musí analyzovat obsah textů používaných konkurencí, protože i na množství unikátních textů záleží, který web bude považován za relevantnější.
A protože takové texty jen tak někdo nedokáže vytvořit, je třeba vsadit na copywritery s dostatkem zkušeností. Na ty, kteří vytvoří něco kvalitního, a nikoliv jenom nějakou přehnanou ódu na konkrétní nabídku, kteří dokážou využít relevantní informace a srozumitelně je předložit internetové veřejnosti. Ovšem podcenit se rozhodně nesmí ani forma takových textů, jež musí sloužit k tomu, aby v nich člověk bez dlouhého čtení nalezl právě informace, které hledá.
Takový schopný copywriter prostě dokáže ve svých textech pojmout zadané téma, dokáže ho náležitě formátovat, zachovat logickou strukturu a podobně. A hlavně musí být ochoten na takových textech pracovat tak dlouho, dokud nejsou dokonalé. Dokonalé jako on sám.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.