Jakmile chce někdo se svým webem dosahovat dostatečně velkých úspěchů, potřebuje zajistit dostatečnou návštěvnost tohoto svého výtvoru. Musí přilákat zájemce, kteří sem zamíří a následně se z nich stanou takoví klienti, jaké si provozovatel webu představuje, jaké tu potřebuje.
Ovšem web samotný si náležitou sledovanost sám o sobě nezajistí. A tak je třeba ho propagovat, využívat k dosažení záměrů reklamu. A pokud se bavíme o reklamě, pak klidně jakoukoliv, ovšem nejlépe pouze takovou, která přináší žádoucí efekt. Tedy takovou, která je nejen někde na internetu vyvěšená, ale která také plní své propagační poslání.
Nemá smysl utrácet za reklamy, které z lidí jenom tahají peníze. A to nejenom proto, že by šlo o zbytečné výdaje, ale hlavně proto, že bez dosažení žádoucího efektu by to nemělo smysl a bylo by to i finanční ztrátou.
A proto se vyplatí sázet na reklamu, u níž je efekt zaručený. Tedy na PPC reklamu, která je placena úměrně tomu, co poskytne tomu, koho propaguje.
Připadá vám to sice rozumné, ale přece jenom zbytečně drahé? Pak je záhodno poohlédnout se po nějaké levnější PPC kampani. I taková možnost tu totiž je, a navzdory nižší ceně je její efektivita zajištěna.
Chce to jenom omezit používání metrik na ty skutečně nezbytné, chce to vytvoření sloupce ‚Impression to Conversion‘, chce to přidání přesnějších klíčových slov a segmentaci publika podle nákupních úmyslů v Google Analytics, a dosáhne se klidně i znatelných finančních úspor, snížení nákladů, jež s takovou PPC reklamou souvisejí, a to při zachování efektu, jenž taková propagace má.
A to je něco, co je v dnešní době nesmírně důležité. Protože žijeme v nelehké době, mnozí podnikatelé už si třeba sáhli i na samotné dno a není tak nejednou právě na rozhazování. Což však nesmí propagaci žádné podnikatelské nabídky ohrozit. Protože má-li mít ten nabízející naději aspoň do budoucna, nesmí být zapomenut. A ideální PPC kampaň mu v tom pomůže.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.