Když chce někdo se svým webem dosáhnout průlomu ve výsledcích vyhledávání, když chce znatelně zvýšit návštěvnost takového svého webu, sází naprosto logicky na linkbuilding. Protože ten mu určitě dokáže pomoci se zvyšováním organické návštěvnosti webu a s orientací na tomto.
Pokud se bavíme o linkbuildingu, pak můžeme mít na mysli někdy ten externí a jindy interní.
Interní linkbuilding pomáhá návštěvníkům jednoho webu se na tomto zorientovat a najít snadno to, co je žádoucí na témže webu objevit. Jedná se tedy o navigaci, díky níž najde každý rychle to, co na daném webu hledá. A je-li takový interní linkbuilding kvalitní, umožňuje uživateli přechod mezi souvisejícími místy takového webu, třeba mezi informačním sdělením na určité téma a obchodem, kde si lze totéž koupit. Ovšem slouží nejen uživatelům internetu, ale i crawlerům, nástrojům procházejícím webové stránky kvůli jejich indexaci.
Externí linkbuilding pak vede na stránky mimo vlastní doménu. Takový zpětný odkaz tedy upozorňuje na určitém webu na existenci webu jiného. Což je bráno jako doporučení návštěvy webu, na který takový zpětný odkaz míří, což se kromě přesměrovávání uživatelů pozitivně projevuje i při optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy při rozhodování o tom, jak bude který web vyhledávači posouzen a nabízen hledající internetové veřejnosti.
Získávání zpětných odkazů už dnes ale není hračka. Aby tyto byly vyhledávači považovány za kvalitní a lidem prokazovaly dobré služby, je nezbytné využívat pro jejich umístění hlavně tematicky příbuzné weby s kvalitním obsahem, a to je náročné na čas a obvykle i na finance. Zdroj i cíl ideálního odkazu by měly mít podobné zaměření, text odkazu by měl vypadat jako přirozený text a odkaz by měl být v ideálním případě rovněž umístěný v obsahovém bloku a co nejpřirozenější. Protože je zde kvalita důležitější než kvantita. Což se vyplatí i kontrolovat nástroji typu Collabim, Google Search Console nebo Google Analytics.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.