Když se má optimalizovat nějaký web pro internetové vyhledávače, je tu důležité nejen to, co se pro něj udělá, ale i jak se to udělá. A záleží tak určitě i na tom, jaký obsah je kterému webu přidán. Přičemž nejde jenom o dokonalost tohoto, ale i o originalitu. Zatímco tato může sehrát při optimalizaci v mnoha ohledech důležitou roli, je případná duplicita obsahu naopak na škodu. A to nejen proto, že duplicitní obsah neocení návštěvníci webů, nemající potřebu vidět na různých místech internetu stále totéž, ale i proto, že může jít i o rušivý element pro internetové vyhledávače, pro něž se optimalizace provádí. A když na to přijde, jsou weby s duplicitním obsahem vyhledávači někdy i penalizovány za tuto skutečnost.
Pokud se totiž objeví identický základní obsah na dvou různých URL adresách, rozhoduje se internetový vyhledávač sám o sobě, kterou z těchto variant učiní viditelnou a kterou nikoliv. A může tak dojít k tomu, že návštěvníci skončí na jiné webové stránce, než bylo při optimalizaci zamýšleno. A to třeba i v případě, kdy se jedná třeba o pouhou část textu. Taková duplicita může poškodit třeba i pouhou část téhož webu, a to ve chvíli, kdy skončí indexace webu předčasně kvůli ‚pocitu‘ vyhledávače, že už zde vše potřebné nalezl.
A tak je třeba proti plagiátorství bojovat všemi dostupnými prostředky. Třeba i SEO auditem analyzujícím architekturu webových stránek. Pomocníky tu pak mohou být i různé nástroje jako Subdomain Finder, Copyscape, Screaming Frog či Xenu Link Sleuth. Protože ať už jde o kopírování obsahu webu jednoho majitele někým jiným, tedy vlastně o kradení obsahu, nebo o klidně i jen nechtěné používání téhož obsahu jediným majitelem webu na různých subdoménách, jde o záležitost, která optimalizaci pro internetové vyhledávače rozhodně neprospívá. Vyhledávač si v takovém případě obvykle všímá pouze nejstarší verze a ty ostatní ignoruje. A tím dochází ke zbytečným problémům.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.