Není optimalizace jako optimalizace

5/5 - (5 votes)

Pokud mluvíme o optimalizaci pro internetové vyhledávače, pak jde v první řadě o sérii počinů, jejichž hlavním smyslem je jediné. Zlepšit pozici toho kterého webu v internetových vyhledávačích, dostat ho na některou z předních pozic a tím zajistit tomuto výtvoru dostatečnou návštěvnost.

Ovšem návštěvnost je jen jedním z předpokladů k tomu, aby se splnil účel, pro který dotyčný web vznikl. Nestačí totiž jenom pouhopouhé přilákání publika. Nezbytné je totiž i to, aby se návštěvníci během této návštěvy chovali tak, jak je to tomu, kdo zde jde se svou kůží na trh, vyhovující, jak to splňuje očekávání.

V případě optimalizace obchodní účinnosti tak jde nejen o to, aby sem zavítal dostatek lidí, ale i o to, aby si tu tito něco objednali. Jestliže totiž návštěvníci stránku opouštějí, aniž by na ní utratili nějaké ty peníze, nejde z pohledu byznysu o úspěch, a to ani když sem směřují četné zástupy lidí.

Je tedy třeba nejen reklama, jež sem přiláká publikum, ale i poptávka, jež má po takové reklamně následovat. A pokud nenásleduje, je třeba upravit web tak, aby zákazníkům lépe vyhovoval.

Je tedy třeba taková úprava webu, jež zvýší jeho schopnost dovést návštěvníky až k objednávce, tedy jež učiní web přesvědčivějším. Protože čím více návštěvníků zde něco utratí, tím je efektivita stránky i reklamní kampaně na tuto vyšší. A to je nezbytné, protože jde o peníze.

A jak ovlivnit web, aby bylo dosaženo vyšší efektivity, obchodní účinnosti a tak i lepší návratnosti investic?

Je třeba uvědomit si cíle webu i cílové skupiny, na kterou je tento zaměřen, identifikovat unikátní výhody zdejší nabídky ve srovnání s konkurencí, zamyslet se nad nákupním cyklem zákazníků, jejich potřebami a myšlenkovými pochody. Pak je třeba správné nastavení nástrojů webové analytiky, prověření toho, kdo na web chodí a jak si zde počíná, odhalení toho, co návštěvníkům v realizaci objednávek vadí.

Následně je třeba takové nedostatky odstranit a i v jiných ohledech zlepšit funkčnost a důvěryhodnost webu. Aby tento návštěvníkům co nejlépe vyhovoval.

Protože je to i optimalizace obchodní účinnosti, jež je jednou z nejdůležitějších záležitostí souvisejících s webem. Bez ní se zaručeného úspěchu nedosáhne, ani kdyby člověk vrazil do reklamy každou korunu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (5 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol