Je logické a dávno známé, že kdo chce uspět na internetu s podnikáním, potřebuje stejně jako v kterémkoliv jiném byznysu hlavně dostatek zákazníků. A ti se na internetu získávají obvykle formou optimalizace pro internetové vyhledávače a PPC reklamy. Jenže zatímco je dejme tomu PPC reklama považována za zřejmě nejdokonalejší možnost propagace, protože se tato jednoznačně ukazuje tím nejvhodnějším způsobem hledajícím zájemcům a je placena úměrně tomu, kolik lidí na síti zaujme, ani ta není bez vady na kráse. I s tou se mohou podnikatelé pomyslně spálit a prodělat na ní. Ne proto, že by snad nefungovala tak, jak bylo popsáno, ale proto, že i tato už se stala objektem zájmu podvodníků. A kdo z podnikatelů se tu nechá napálit, má docela smůlu.
Zatímco je na PPC reklamu od platformy typu Google Ads spolehnutí, že dodrží to, co nabízí, jsou tu i podvodníci, u nichž je tomu jinak. A podvody v mobilní reklamě, jichž je celá široká škála, připravují ročně podnikatele odhadem o šest a půl až devatenáct miliard amerických dolarů.
Často se tu podvádí v podobě klikacího spamu, kdy jsou využíváni zaměstnanci podvodníka ke klikání na tytéž odkazy nebo je toto nastaveno automaticky a přes mobilní telefony zvládá toto klikání počítač.
Škodí tu dále i neplatný reklamní provoz, vytvářející libovolný počet podvodných botů, i podvrhování domény, při kterém je podvodníky prodáváno umístění reklamy na lepším a tedy i dražším webu, než na jakém je tato reálně umístěna, i stohování reklam, při němž se zobrazuje větší počet reklam nad sebou, byť je z nich pro uživatele viditelná pouze jediná. A dospělo to už tak daleko, že někteří z podvodníků formou SDK spoofingu nabourávají kód aplikací a informují vývojáře o prakticky jakémkoliv počtu falešných instalací.
To vše je pochopitelně podřízeno jedinému cíli. Čerpání peněz z marketingových rozpočtů. Ovšem nejen tím to škodí. Zfalšovaná data logicky také ovlivňují rozhodování marketérů, příjmy šiřitelů reklam či toky v dodavatelském řetězci. A to není rozhodně žádná nevinná legrace.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.