Zvolit si pro své internetové stránky vhodná nebo ještě lépe dokonalá klíčová slova by někomu nemuselo připadat vůbec těžké. Vždyť co na tom je? Klíčová slova by měla odpovídat tématice, jíž se konkrétní internetové stránky věnují, to aby hledající lidé používající tyto pojmy našli skutečně relevantní stránku a ne něco, co by nemělo s daným klíčovým slovem nic společného, a kdo umí aspoň podprůměrně česky, ten na nějaká ta vhodná slova přijde.
Když se na daném webu prodává třeba oblečení, dají se využít jako klíčová slova jen tak namátkou bundy, košile, kalhoty, ponožky a podobně. Má to souvislost? Má. Tak proč by ne?
Jenže tak prosté to není. Ona zmíněná slova by se v tomto konkrétním případě logicky použít jistě dala, ale co by se málo významnému e-shopu, který by se jimi propagoval, stalo? Byl by mezi jinými nabídkami v seznamech odkazů internetových vyhledávačů zastrčený až někde vzadu, kde už uživatelé internetu nehledají uspokojení svých potřeb. Například u bot by obsadily první příčky daleko významnější firmy z oboru, namátkou Adidas, Baťa a podobně, a náš podnikatel by ostrouhal, nemaje možnost takové známé a významné firmy předběhnout.
A tak se musí pro méně významné stránky hledat jiná řešení. A jaká to jsou? Pochopitelně ta, u nichž se dá uspět. Tedy klíčová slova neužívaná velkým množstvím potenciálních a vlivných konkurentů, jež nelze porazit. Lze tu využívat i méně frekventovaná klíčová slova, i víceslovná spojení, u nichž je menší konkurenční tlak a s nimiž se tedy dá prorazit i při optimalizaci pro internetové vyhledávače, i u PPC reklamy.
Je tedy zřejmé, že najít ideální klíčová slova nemusí být vůbec hračka. Protože kolik to jenom zabere času a kolik to stojí energie, než se najdou klíčová slova, která mají žádoucí potenciál! Takové hledání je vskutku náročné. Ale vyplatí se. Protože s nepoužívanými a málo frekventovanými pojmy se dá relativně snadno a dobře uspět. A profesionální pomoc se tu bude jistě hodit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.