Pokud si někdo chce napsat nějaký ten text sám pro sebe, na jeho dokonalosti zase až tak moc nezáleží. Stačí, aby ho považoval sám autor za dokonalý, a protože mu to nikdo nevymlouvá, je tento spokojený. I když k tomu možná není ani sebemenší důvod a ve skutečnosti je podobný text úsměvný, ne-li k pláči.
Ale pro copywriting už něco podobného neplatí. A to ne proto, že si tu nikdo nepíše texty do pomyslného nebo i skutečného šuplíku, ale proto, že jsou tyto chystány pro konkrétní zákazníky, kteří za to navíc musí copywriterům platit, a nikdo pochopitelně nebude strkat peníze do něčeho, co je nedokonalé nebo i přímo zoufalé. U copywritingu prostě záleží u každého výtvoru na jeho specifických kvalitách, na tom, aby takové dílko splnilo dokonale to, co se od něj očekává.
A co že se tu očekává? Ledacos, především však články, které mají buď sloužit ke kvalitnímu zaplnění zákazníkova webu, nebo se jimi určitý web či určitá nabídka propaguje. A jistě pochopíte, že když má nějaký text dejme tomu propagovat, musí vzbuzovat zájem a ne naopak.
A jak vypadají ideální propagační texty? Samozřejmě tak, aby na své čtenáře co nejlépe zabíraly a ovlivňovaly je. Takže tyto například musí být napsány tak, aby je bez problémů pochopili všichni ti, jimž jsou takové text určeny. A současně by mělo jít o texty spíše kratší, neodrazující svou délkou ty, kdo toho tolik číst nechtějí nebo nezvládnou, respektive na to nemají čas.
Pak by se tu měl copywriter určitě vyhnout nesrozumitelným pojmům, a pokud už jsou tyto nevyhnutelné, mělo by tu být snadno dostupné vysvětlení. Stejně tak je ale nežádoucí i využívání něčeho, co by mohlo ve čtenářích vyvolávat pocit studu nebo uraženosti.
A záhodno je zvolit i optimální literární žánr, protože i ten rozhoduje, i ten působí na čtenáře různě. A třeba propagační román sotva někdo přečte. Na rozdíl od něčeho jako třeba článek, reportáž, recenze, úvaha a podobně.
Prostě je ten copywriting věda. A neprohloupí ten, kdo ho raději nechá na profesionálech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.