Neopisujte ani sami od sebe

Ohodnoťte post

Internetové vyhledávače jak známo procházejí a shromažďují obsah internetu, aby ho pak nabízely internetové veřejnosti. A když tu funguje všechno tak, jak by to mělo fungovat, a když je něčí nabídka se vším, co s ní souvisí, dokonalá, dá se díky tomu zabodovat. Protože vyhledávače nabídnou dokonalé stránky hledající internetové veřejnosti přednostně a kdekdo se tak lehce dostane na takovou dokonalou nabídku.

Jenže ony tu existují i různé problémy, které hledání, zpracování a následné nabízení webu komplikují. A mezi takové problémy patří i duplicita obsahu. Tedy skutečnost, že se někdy vyskytuje stejný obsah na různých internetových stránkách. Lidé to sami obvykle ani nepostřehnou, protože na to nemají kapacity, ale vyhledávače to dříve či později odhalí. A potrestají. A to proto, že jim to brání poskytovat správný obsah cílovému publiku. Když má vyhledávač na výběr ze stejných obsahů, nabídne lidem pochopitelně jenom jeden. Ale jak se má rozhodnout, který? Jak si má vybrat tak, aby se maximálně vyhovělo autorovým záměrům?

A tak ti, kdo nechtějí být trestáni za duplicitní obsah, musí zajistit, aby ho na svých stránkách neměli. A pokud ho tu mají, je třeba zajistit, aby bylo zřejmé, který mají vyhledávače akceptovat a který ignorovat. Který je žádoucí a který jako by tu nebyl.

V případě Googlu je tak například možné řešit duplicitu Google Search Consolí. Tady se dá nastavit preferovaná doména nebo to, že má Googlebot procházet různé url adresy unikátně podle nastavených parametrů. Což má ale ten nedostatek, že to funguje jenom u vyhledávání Googlem, a ne jinými vyhledávači.

A tak je rozumnější přesměrování uživatelů z duplicitní stránky na stránku hlavní. Když se teoreticky dobře hodnocené internetové stránky a jejich obsah spojí do hlavní stránky, přestanou si tu tyto konkurovat a taková hlavní stránka si navíc ještě získá větší relevanci a popularitu, a tedy i lepší hodnocení od vyhledávačů.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol