Představa sociálních sítí vzbuzuje v mnoha lidech představu toho, že zde lze zveřejňovat, sdílet a olajkovávat různé příspěvky, že si tu lze hledat přátele skutečné nebo ty, kdo jsou ochotni to odkliknout a tvářit se jako nějací přátelé, jimiž ale nejsou a ve skutečnosti nikdy nebudou, ba dokonce se třeba nakonec projeví spíše jako nepřátelé.
Ovšem to není ani zdaleka všechno, co mohou internetové veřejnosti takové sociální sítě nabízet. Možností, jež tyto nabízejí, je ve skutečnosti mnohem více. A slouží pochopitelně nejenom ‚obyčejným lidem‘, ale i soukromým podnikatelům a firmám. Sice ne přímo k provozování nějakého byznysu, ale určitě přinejmenším k propagaci. A takový reklamní potenciál, který sociální sítě mají, je skutečně nemalý. A kdo ho dokáže efektivně využít, jednoznačně dobře dělá.
Na sociálních sítích lze totiž provozovat marketing, a to přímo dokonale. Možnosti, jak s pomocí těchto sítí propagovat svůj web, je přehršel, a rozhodně tím nemyslím jenom placenou reklamu. I když je pochopitelně taková reklama nabízející se, a to výhodně v tom ohledu, že se tu s ní dají dokázat i při vcelku nízkých nákladech velké věci, že tato osloví skutečně nemalý počet uživatelů takových sítí.
Důležitou formou propagace může být na sociálních sítích i publikace kvalitního obsahu rozmanitého druhu. A když je tento obsah relevantní, originální a využitelný i pro SEO, určitě prospěje jakékoliv internetové nabídce, zejména je-li taková propagace odpovídající předpokládané cílové skupině a dobře načasovaná.
A rozhodně nemusí být od věci ani zřízení si oficiální stránky pro své podnikání na Facebooku, čímž se lze dostat do skutečně širokého povědomí veřejnosti. A to jak přímo, s využitím takové prezentace, tak i díky tomu, že zájem o podnikatelský web bývá rovněž posuzován ze strany internetových vyhledávačů, a tyto pak přisoudí webu lepší pozici i úměrně této formě podpory. Čímž jsou sociální sítě i optimalizaci pro internetové vyhledávače víc než prospěšné.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.