Internetoví obchodníci a podnikatelé pochopitelně potřebují zajištění dostatečné návštěvnosti na jejich webech. Když tam nemají dost návštěvníků, postrádají tu více a tu méně i zákazníky, bez zákazníků se jim nedostává takových příjmů, jaké by byly potřeba, a bez příjmů se pochopitelně nedá podnikat. Protože nikdo nebude podnikat se ztrátou, ke své vlastní škodě.
A tak se optimalizuje a propaguje, aby se na příslušný web dostalo dost lidí, kteří by mohli projevovat o to nabízené zájem. A kteří by tu měli utrácet. Ale lidi sem určitě nestačí jenom přivést. Je třeba tu také nastavit takové podmínky, aby návštěvníci neodcházeli dříve, než tu nakoupí, a aby měli pokud možno i zájem se sem vracet.
Je tedy určitě potřeba zamyslet se a zapracovat i na struktuře daného webu. Měly by tu být naprosto přehledně uspořádané kategorie a v těchto nabízené zboží, jež do nich spadá, a neměl by být žádný problém s výběrem toho žádaného a vložením do košíku. Načež rozhodně nemusí být na škodu, když se k tomu zákazníkovi nabídne i něco, oč by vzhledem k této své volbě možná také mohl mít zájem a čím by možná svou útratu navýšil, přičemž ale rozhodně není žádoucí onoho člověka zahrnout spoustou lecčeho, před čímž by mohl teoreticky předčasně prchnout.
A pak je záhodno zákazníkovi umožnit jak cestu zpět k výběru, tak i k pokladně, aby mohl dotyčný změnit nebo upravit svou volbu a zaplatit bez toho, že by tu zbytečně ztrácel čas a nervy.
A když je obchodní transakce uzavřena? Ani pak by to ještě neměl být definitivní konec. Protože je-li tu nabídnuta možnost zaregistrovat se k odběru nabídek, je naděje, že se tento zákazník (ne)jednou vrátí, a možnost zanechávat zde komentáře může posloužit k propagaci a optimalizaci takového webu. A to je logicky také nesporným přínosem, který každé internetové podnikání potřebuje. Protože zákazníků a peněz nebývá nikdy dost.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.