Internetoví podnikatelé nemají často dost zákazníků. A ještě jsem neslyšel o žádném, který by tvrdil, že má zákazníků tolik, že už o ně a o žádné další nestojí a že už na svém webu žádné další neuvítá. Zákazníci prostě nejednou scházejí, a i když se na těch stávajících dá uživit, přece jenom by bylo vždy lepší, kdyby ještě aspoň nějací přibyli. A tak se třeba propaguje nebo optimalizuje pro internetové vyhledávače, jenom aby se na webu zvýšila návštěvnost.
A protože mají zákazníci spíše tendenci ubývat než samovolně přibývat, je třeba nejen shánět stále nové potenciální zákazníky, tedy navyšovat počty návštěvníků, ale také se snažit o udržení těch, kdo už někdy na něčí web zavítali a dali mu v ideálním případě i vydělat.
A jak takové zákazníky na svém webu udržet? Násilím to pochopitelně nejde, nikoho nelze přinutit, aby něčí internetovou nabídku proti své vůli navštěvoval, a dokonce za to ještě platil. Zákazníci se musí udržovat něčím daleko příjemnějším, musí být přesvědčeni, že se na takový web vlastně vracet chtějí. A je tedy třeba je aspoň čas od času, raději ale pravidelně a cíleně, popostrčit. A to třeba e-mailingem.
Ano, zákazníky nebo jiné návštěvníky webu lze motivovat e-maily, které se budou těmto rozesílat. Ale je pochopitelné, že posílat takovým klientům jeden stupidní e-mail za druhým nemá smysl, že to by byl obvykle nevyužívaný a zatracovaný spam. A proto se musí na e-mailing s rozumem, aby tento fungoval tak, jak má.
A jak na to?
Především je nejlepší, když dají zákazníci, kteří mají takové e-maily dostávat, k tomuto souhlas. Protože tím je ten odesílající nepopudí proti sobě, tím si neprokáže medvědí službu. A obsahem takových e-mailů pak má být zásadně něco, co se adresátům zalíbí – upozornění na akce, nabídka slev či dalších výhod, nabídka dárků, jež mohou takoví zákazníci obdržet a podobně. Protože to, co připadne adresátům výhodné a zajímavé, padne na úrodnou půdu. A tito pak na daný web určitě nezapomenou.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.