Ti z podnikatelů, kteří se domnívají, že je tím hlavním na internetovém podnikání stejně jako při podnikání v reálném světě dostatečně kvalitní a výhodná nabídka toho, co je zákazníky žádáno, mají sice zčásti pravdu, ovšem skutečně jenom zčásti. A ti, kdo setrvávají v tomto přesvědčení, mohou být nemile zaskočeni, když se do internetového podnikání pustí a dříve či později shledají, že se jim v něm třeba ani trochu nedaří.
Dotyční mají skvělé nabídky, takové, jakým se snad ani nedá odolat. Očekávají, že se zákazníci jenom pohrnou, kšefty se budou hýbat a peníze sypat. Jenže najednou tomu tak není. Najednou jako by po webu, na kterém jsou podobné nabídky učiněny, pomalu ani pověstný pes neštěkl.
Že by se vážně lidé zbláznili, když na skvělou nabídku nereflektují? Tak to určitě není. Vesměs se tu ukrývá problém v něčem docela jiném. A to v tom, že se případní zákazníci o tomto webu, a tedy ani o na něm publikovaných nabídkách, nedozvědí. Web totiž splyne se vším možným, co se na síti nabízí, a toho je tolik, že ho v tom třeba vůbec nikdo nenajde. Pokud vůbec bude hledat něco, o čem vlastně nemá ani potuchy, že to existuje.
A jak z toho ven? Pochopitelně jedině s pomocí lepšího umístění odkazu na takový web v internetových vyhledávačích. Tomu, čemu dají tyto nástroje přednost a představí to veřejnosti na ideální pozici, příslovečná pšenka kvete, zatímco tomu ostatnímu už nikoliv.
A jak přesvědčit nějaký ten vyhledávač, onen nemyslící a jen mechanicky hledající a řadící nástroj, že právě tento (lhostejno který) web je ten pravý? To se dá obvykle dokázat jedině v případě, že se využijí možnosti nabízené optimalizací právě pro internetové vyhledávače. Ta totiž dokáže zařídit, aby vše na webu vypadalo a fungovalo tak, jak to vyhledávačům nejlépe vyhovuje. A až po takových změnách k lepšímu lze očekávat, že se optimalizovaný web dostane na vrchol všech nalezených nabídek. A tedy i na vrchol podnikatelské úspěšnosti.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.