Každý, kdo už někdy něco na internetu nabízel, vám určitě potvrdí, že nebyl ani tak problém učinit podobnou nabídku, jako spíše najít někoho, kdo by na ni reflektoval. Tedy kdo by ji nalezl a projevil o ni očekávaný zájem. Protože svůj web, třeba i ten podnikatelský, si sice může pořídit kdekdo, ale přimět internetovou veřejnost k jeho hledání, nalezení, a nakonec i patřičnému využití už ani zdaleka tak prosté není. Je to daleko spíše nezvládnutelné než jednoduché. Jenže zvládnout se to nakonec musí, aby se dosáhlo toho, čeho se má na internetu se svým webem dosáhnout.
A jak se stát se svým webem na internetu známým, když tu je tolik konkurujících si nabídek, že se mezi nimi všechno nedostatečně zviditelněné nenávratně ztrácí? Jak si zařídit pozornost od těch, kteří doposud třeba ani nevědí o tom, že tu nějaká ta určitá nabídka vůbec je?
Je to problém, ale je to problém zvládnutelný. Když se totiž vsadí na to, čemu se říká zkráceně SEO a nezkráceně optimalizace pro internetové vyhledávače, dá se i u zdánlivě beznadějně ztracené nabídky dosáhnout zvratu v její sledovanosti a využívanosti.
Taková optimalizace totiž pomáhá v různých ohledech tomu, aby se dostal některý web hledající veřejnosti na internetu na oči. Je tu mnoho různých činností, jež lze k tomuto účelu využít, a snad nic nedemonstruje přínos takové optimalizace více než linkbuilding, který se do SEO naprosto pochopitelně řadí též.
Linkbuilding neboli vytváření zpětných odkazů totiž ovlivňuje takovou návštěvnost webů významně a nesporně, a to hned dvěma způsoby. Jednak tím, že takové vytvořené a ideálně umístěné zpětné odkazy přivádějí na jimi podporovaný web návštěvníky z jiných webů, a jednak tím, že je na počtu a kvalitě takových zpětných odkazů závislé i posuzování webů internetovými vyhledávači, které samozřejmě nabízejí takovými odkazy podporované weby výhodněji než weby jiné.
A tak se linkbuilding nesmí podceňovat. Kdo by ho nevyužil, byl by jen sám proti sobě.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.