Říká vám něco film „Roztržitý“ s Pierre Richardem v hlavní roli, z roku 1970? Je to jedna z jeho nejúspěšnějších komedií s mnoha komickými momenty, která vás důkladně rozesměje, ovšem je to zároveň podnět k zamyšlení, jak fungovala tehdejší reklama civilizovaného světa, porovnáme-li ji s reklamou současnou. V té době neexistoval internet a lidé byli zcela závislí na mediálních zdrojích, a tak stačilo panu Richardovi alias Pierru Malaquetovi vytvořit reklamní slogan na prodej zubní pasty, a lidé se houfně sbíhali do obchodů a nakupovali to, co jim někdo předložil jako dokonalý výrobek.
Od té doby uběhlo pár desítek let, ovšem podstatné je, že reklama již získala jinou tvář. Postaral se o ní také internet a zkušenosti širokých mas, které již postupně ztrácí zájem o reklamní diktát se zubními pastami. Lidé si dnes ve větší míře vybírají sami, co chtějí koupit, a využívají k tomu internetové vyhledávače. Do vyhledávacího pole zadají patřičnou kombinaci klíčových slov, například „dámské rifle světle modré, velikost 42“ a rázem se objeví relevantní výsledky.
Obchodníci, kteří tyto kalhoty nabízí, a jsou při vyhledávání zařazováni v popředí, mají zpravidla podobu reklamního sdělení ve tvaru obrázku (fotografie) příslušného zboží s cenou a krátkým textovým popiskem. Kombinace fotky a textu je natolik výstižná, že mnoha lidem stačí k tomu připoutat jejich pozornost a navštívit patřičný obchod. Je pak velmi pravděpodobné, že je výrobek osloví, a pokud nechtějí ztrácet čas a prohledávat další zdroje, nakoupí právě zde.
Tomuto obchodnímu triku se říká PPC reklama, a je součástí strategie SEO, které je nezbytné k tomu, aby každý obchod nebo jiný webový portál byl při vyhledávání zařazován do předních pozic před své nejsilnější konkurenty. Dobře ošetřená PPC reklama je ovšem jen jednou z forem, kde se SEO uplatní v plné síle, máte k dispozici například také linkbuilding a placené redakční články, které zvyšují relevanci webových zdrojů pro internetové vyhledávače, nejčastěji Seznam Sklik a Google.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.