Jedná se o souhrn prvků, které nejsou přímo součástí dané webové stránky. Nejčastějším
příkladem off-page faktorů jsou zpětné odkazy, které se nachází na jiných webech, jinými
slovy linkbuilding. Tyto zpětné odkazy mají za cíl odkázat uživatele internetu na cílovou
stránku, vůči které jsou zpětné odkazy vytvořeny. Mezi off-page faktory je však možné
zařadit i vnitřní odkazy v rámci celého webu, neméně důležitá je však i relevance odkazující
stránky nebo tematická příbuznost webu. Některé zdroje uvádí, že důležité je i stáří odkazu.
Off-page faktory jsou zpravidla hůře ovlivnitelné nežli on-page faktory, a proto je jejich
hodnocení mnohem důležitější. To znamená, že čím kvalitněji jsou off-page faktory
realizovány, tím je větší pravděpodobnost, že cílová stránka bude zařazena na výhodnější
pozici při vyhledávání, než tomu je u jiných, například u konkurenčních webů.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.