Off page SEO

5/5 - (6 votes)

Tak jako on-page faktory, i off-page faktory jsou velmi důležité při SEO optimalizaci pro vyhledávače. Vysvětlení názvu off-page spočívá v tom, že jde o prvky, které se nenacházejí přímo na optimalizované stránce, ale mimo ni. Mezi tyto faktory se nejčastěji řadí zpětné odkazy, které jsou tím nejdůležitějším. Vyhledávací nástroje totiž berou v potaz i to, kolikrát, ale také z jakých webů, se na optimalizovaný web odkazuje. Zajímavostí přitom je i skutečnost, kdy zpětným odkazem může být odkaz v rámci jednoho webu, ale například napříč kategoriemi produktů a podobně.

Jak složité je získávat zpětné odkazy?

Ačkoliv zpětné odkazy nejsou jediným off page SEO faktorem, jsou tím nejdůležitějším, a proto se není čemu divit, když je jejich budování, takzvanému linkbuildingu, věnováno mnoho práce, času a financí. Existuje také několik způsobů, jak je možné zpětné odkazy budovat. Nejvhodnějším způsobem je přirozené získávání, které klienta nestojí žádné peníze ani úsilí – web získává zpětné odkazy přirozeně, například na základě obecné známosti. Dalším způsobem je tvorba PR článků, ve kterém jsou zpětné odkazy šikovně skryty. Tyto články jsou následně publikovány na různých webech, například v tematických magazínech a na podobných místech, aby byla relevance daného odkazu, co možná největší.

Kvalita versus kvantita

Mohlo by se zdát, že při budování zpětných odkazů je nutné myslet zejména na to, aby bylo dosaženo maximálního počtu odkazů. Leckoho však může překvapit fakt, že i kvalita je v tomto případě důležitá. Vyhledávací nástroj totiž vybírá weby pro zobrazení na předních příčkách nejenom podle množství, ale také podle kvality zpětných odkazů, na což mnoho lidí zapomíná.

Jaké aspekty se hodnotí u zpětných odkazů?

  1. Text odkazu – takzvaný anchor text, což může být jednoslovný nebo víceslovný pojem, který nese odkaz jako takový
  2. Příbuznost tématu – pokud by byl zpětný odkaz umístěný na webu tematicky zcela jiném, než je ten optimalizovaný, pak je váha takového odkazu menší, než kdyby tomu bylo naopak
  3. Důvěryhodnost webu – vyhledávací nástroj rozezná důvěryhodnost webu, a proto se vyplatí vkládat nebo získávat odkazy z takových webových stránek, které jsou zavedené a třeba i uznávané

Existují i další parametry, podle kterých se zpětné odkazy hodnotí. Bez ohledu na to, kolik takových parametrů existuje, je dobré vědět, že veškerou práci kolem linkbuildingu a off-page faktorů mohou převzít na svá bedra specialisté. Například firma SEOlight s.r.o poskytuje nejenom plnou podporu při získávání, ale také možnost dlouhodobé spolupráce, díky čemuž nebudete mít o zpětné odkazy nouzi.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol