On-page SEO

5/5 - (6 votes)

SEO optimalizace je tvořena souhrnem několika na sebe navázaných činností, jejichž výsledkem je jediné – zvýšit návštěvnost webu skrze jeho umístění na předních příčkách při vyhledání konkrétního klíčového slova. Pro tyto účely se využívá mnoho různých proměnných, se kterými je možné hýbat do takové podoby, aby byl web pro vyhledávací nástroj atraktivní. Jakmile totiž vyhledávací nástroj usoudí, že web je správně nastavený a splňuje vše, co by měl, pošle odkaz na tento web. do popředí, ideálně pak mezi první výsledky. Právě tehdy je největší pravděpodobnost, že se návštěvník rozhodne pro navštívení konkrétního webu a nikoliv jiného, například konkurenčního.

Jak bylo zmíněno, SEO optimalizace je tvořena souhrnem několika úkonů. Ty je možné rozdělit ještě do dvou podskupin, a to On-page a Off-page faktory. Pro samotný web a jeho stavbu jsou důležité především Onpage SEO faktory. Co byste si měli tedy představit pod pojmem On-page faktory?

Parametry přímo spojené s webovou stránkou
Ať už půjde o úpravu titulku, obsahu webu nebo třeba celé struktury, pak si můžete být jisti, že máte, co dočinění s On-page faktory, tedy faktory, které se přímo týkají upravovaného webu, respektive přímo konkrétní stránky. Parametrů, které je možné zařadit do kategorie On- page faktory, je mnoho:

Jaké parametry je možné zařadit do takzvaných on-page faktorů u SEO optimalizace?

  1. Titulek – Nejdůležitější parametr, který musí být nejenom relevantní k danému tématu,
    ale musí být především správně zařazen (Nadpis H1) a musí mít správnou délku (cca
    60 znaků).
  2. Meta description – Jedná se o stručný popis, kam odkaz na stránku směřuje, a proto je
    nutná, jak správná délka (140-160 znaků), tak správné formátování, které zajistí větší
    pravděpodobnost ke konverzi uživatele.
  3. Nadpisy stránky – Je nutné respektovat posloupnost nadpisů formátu H1 až H6
  4. Text/obsah webové stránky – Textový i grafický obsah webu musí být relevantní
    k danému tématu, musí být 100% originální a musí mít pro návštěvníka význam.
  5. Klíčová slova – Na jejichž základě předpokládáte, že se návštěvník na vaše stránky
    dostane, a proto je nutné volit vhodné pojmy k danému tématu.
  6. Zvýrazněný text na stránce – Podle správného formátování vyhledávač pozná, co je
    v textu důležité a co nikoliv.
  7. Alternativní popis obrázku – Protože vyhledávač nepozná, co je na obrázku, vyplatí se
    mít u všech obrázků alternativní popisy.
  8. URL adresa webové stránky – Aby bylo možné odkaz jednoduše kopírovat a
    reprodukovat, nemělo by se zapomínat na správné formátování.

Nejde přitom o jediné On-page faktory, na které byste měli při optimalizaci myslet. Klíčová je například i rychlost načítání webu a podobně.

Jak tedy vidíte, s úpravou webu může být opravdu mnoho práce. Nebylo by proto lepší, kdybyste tuto záležitost přenechali na někom, kdo s ní má bohaté zkušenosti? Zkuste odborníky z firmy SEOlight s.r.o a kvalitní optimalizaci máte v kapse.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol