Je jasné, že na internetu, a tedy i ve vyhledávačích, slaví úspěchy ty weby, které jsou co nejdokonalejší a na nichž to žije. Pochopitelně nebude nikdo a nic preferovat nedokonalé nabídky nebo to, co ustrnulo a dále se nevyvíjí. A proto je běžné, že se musí obsah webů obměňovat, a to tak, aby co nejlépe odpovídal požadavkům internetových vyhledávačů, což se využívá i při SEO. Jenže kvantita tu rozhodně neznamená vždycky jenom kvalitu. A může být dokonce i ke škodě věci. Zejména pokud se jedná o nežádoucí duplicitu.
Pokud si tedy někdo pořizuje na svůj web obsah, měl by kromě vysokých nároků na jeho kvalitu usilovat i o to, aby byl tento unikátní. Tedy aby se totéž nevyskytovalo ve stejné podobě na webu dotyčného majitele a už vůbec aby se to nevyskytovalo na webech cizích.
Proč? Protože ‚krást‘ a ‚opisovat‘ se nemá. Což může leckomu znít třeba i poněkud úsměvně, jenže to pouze do chvíle, než se na to přijde. A ono se na to na internetu přijde. Duplicitní obsah je totiž něčím, co mate internetové vyhledávače, a když je tento vyhledávači odhalen, vede ke snížení důvěryhodnosti webu, na kterém se vyskytuje, a tím logicky i k sankcím, jež mohou být ke škodě při optimalizaci pro internetové vyhledávače a při umísťování odkazu na podobný web mezi tím, co je předkládáno hledající internetové veřejnosti. A jak je známo, čím horší pozici má odkaz na nějaký web ve vyhledávačích, tím spíše se nedočká návštěvnosti a úspěchu.
A proto je při SEO vytváření duplicity obsahu něčím naprosto nepřijatelným. Nelze dopustit, aby se na různých URL adresách objevilo totéž. Protože stačí třeba i to, aby vyhledávače odhalily pouhou stejnou část textu, a už je jisté, že se v nich využije jako viditelná pouze jedna z takových verzí, a ty další už nikoliv. Na což pochopitelně ten ‚neviditelný‘ doplatí. A o to při optimalizaci samozřejmě rozhodně nejde.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.