Na internetu je dokonalé to, jak umožňuje lidem najít všechno, co tito potřebují nebo chtějí najít. Nenapadá mne vůbec nic, co by mohl někdo shánět a co by se na internetu nenašlo, protože to tam zkrátka nikdo nenabízí.
Jenže na internetu nejsou jenom ti něco shánějící. Jsou tam i ti, kdo to hledané (nebo třeba i nehledané) nabízejí. A ti na tom bývají často daleko hůře než ti hledající. A když se aspoň trochu zamyslíme nad tím, proč je tomu právě tak, přijdeme na to.
Je to vlastně docela prosté. Na internetu je spousta těch i těch. Hledajících i nabízejících. A zatímco těm hledajícím stačí často i nalezení jen jediné relevantní nabídky, aby byli spokojení, musí ti nabízející sehnat dost návštěvníků svých webů, aby se jim tu činnost vyplatila. Zatímco ti hledající mohou uspokojit své potřeby a požadavky třeba i jenom čirou náhodou, tím, že objeví to pravé metodou pokusu a omylu, ti nabízející nemohou na náhody spoléhat. A těm hledajícím také pomáhají s hledáním a výběrem internetové vyhledávače, zatímco pomoc vyhledávačů těm nabízejícím pravidlem není.
Když člověk hledá něco ve vyhledávači, najde toho dost, a navíc přednostně to, co se zdá být nejdokonalejší, zatímco když někdo něco nabízí, má jen malou naději, že se ve vyhledávačích objeví mezi jinými nabídkami tak, aby vzbudil zájem a vyplatilo se mu to.
Prostě ti hledající bez problémů najdou to, co chtějí najít. Ti nabízející musí ale obvykle své weby optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby si jich ti hledající aspoň všimli. A když už někdo optimalizuje, aby byl ve vyhledávačích k objevení, musí to pochopitelně zvládat co nejkvalitněji. Protože není pravděpodobně jediným optimalizujícím. A tak je záhodno nechat takovou SEO na profesionálech. Tedy na SEOlight. Protože jen tak se dá zajistit dostatečný zájem o nějakou internetovou nabídku, která by jinak neoslovila možná vůbec nikoho.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.