Mnohé z internetových podniků a mnohé e-shopy usilují o oslovení co největšího počtu zákazníků, a nesehrává pro ně roli, odkud tito jsou. Obchodovat se dá přece pomalu s celým světem, žádné peníze nejsou na škodu, a aby se tak oslovil co největší počet obyvatel naší planety, optimalizuje se pro internetové vyhledávače. A když jsou tu předpoklady pro dosažení úspěchu a SEO se provede v náležité kvalitě, dá se odkaz určitého webu skutečně dostat ve vyhledávačích hodně vysoko, tam, kde si ho všimne třeba i veškerá světová veřejnost. Nebo aspoň její dostatečně početná část.
Ale jsou i firmy, které podnikají pouze v lokálním měřítku. A ty mívají jiné ambice. Těm nejde o to, aby je znali i v dalekých světových končinách, těm jde o to, aby se o nich dobře vědělo tam, kam až jejich podnikání dokáže dosáhnout. A pro ty je potřeba zabodovat v místním vyhledávání, na které se v jejich případě musí optimalizace zaměřit především.
A jak se dosahuje toho, aby se někdo se svým webem dokonale prosadil ve vyhledávačích právě pouze v lokálním měřítku?
V první řadě je záhodno zajistit si bezplatný firemní profil Google a tento optimalizovat. Tím totiž uživatelé získají okamžitý přístup k základním informacím o nabízející se firmě.
Ovšem to samozřejmě není ještě vše. Přece jenom je i zde zapotřebí i optimalizace webu pro internetové vyhledávače, kde je třeba zohlednit kromě lokalizace obsahu i identifikaci klíčových slov a frází cílových uživatelů, které se v různých lokalitách liší. Je tedy třeba zjistit a vhodně aplikovat nejrelevantnější a nejoblíbenější klíčová slova v daném oboru a lokalitě, což také může ovlivnit výsledky vyhledávání. Taková klíčová slova se pak využívají i ve firemním profilu Google, i na webových stránkách, i v aplikaci, v obsahu, popisech a metaznačkách.
A je samozřejmě záhodno vsadit i na různé internetové adresáře, stránky s recenzemi a další podobné stránky, které upřesňují místo výskytu firmy. Což pak dokáže ovlivnit lokální internetové úspěchy.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.