Když mají lidé dostatek peněz, nebojí se utrácet a nakupují tedy všude možně, i u internetových obchodníků a jiných podnikatelů. V takových dobách si tedy ti, kdo podnikají na internetu, často bez problémů vydělávají docela slušné peníze. Ale i tehdy si tu vydělávají dost jenom ti, o kterých internetová veřejnost, a tedy i potenciální zákazníci, ví. Na webech, které unikají pozornosti internetové veřejnosti, se ale nemusí dít ani v těch nejlepších dobách nic, i za panování dobrých časů weby, které zapadnou, nevydělávají.
A dnes rozhodně takové zlaté časy nezažíváme. Zdražuje se, příjmy lidí nerostou, a tak kdekdo přestává utrácet. Což se rovněž podepisuje na internetových podnikatelích. I na těch, kteří se těší přízni publika, o těch stranou zájmu pak ani nemluvě.
A čím méně jsou lidé ochotni utrácet, tím více je třeba využívat optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože je třeba dostat se ve vyhledávačích do popředí nabídek, aby si podnikatel urval co největší díl ze zisků, které se tu nabízejí.
Prostě je potřeba zajistit svým webům co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích, aby si jich co nejvíce lidí všimlo. A to se jinak než optimalizací zajišťuje jenom těžko. A tak se zkrátka moudří internetoví podnikatelé obracejí na SEO agentury, případně se pokoušejí optimalizovat sami. Využívají nabídky linkbuildingu neboli vytváření interních a zpětných odkazů, které jsou pro lepší hodnocení internetovými vyhledávači i pro bezprostřední zvyšování návštěvnosti nepostradatelné, často využívají napsání potřebných kvalitních textů copywritery, nechávají si pomáhat s výběrem takových klíčových slov, s nimiž je dosažení úspěchů nejpravděpodobnější, propagují své nabídky, zdokonalují technickou stránku svých webů. A někdy se pouštějí i do dalších, méně obvyklých činností, které pomáhají odkazům webů uspět v internetových vyhledávačích. Což je způsob, jak si na svých stránkách zvýšit návštěvnost, a tedy i naději, že se navzdory všem nepříjemnostem vždy dost vydělá.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.