Ten, kdo chce svému webu zajistit vysokou míru návštěvnosti s pomocí internetových vyhledávačů, musí pochopitelně vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože jedině tak lze web žádoucím způsobem zdokonalit a učinit ho atraktivním právě pro vyhledávače, které ho umístěním jeho odkazu na přední pozici učiní pro internetovou veřejnost snadno objevitelným.
Jenže potíž je v tom, že optimalizují mnozí, všichni, kdo chtějí získat zmíněnou výhodu. A pak se ani optimalizovanému webu nemusí s určitým klíčovým slovem dařit. Protože využijí-li pro SEO určité stejné klíčové slovo desítky, stovky, tisíce nebo třeba i miliony majitelů webů, je jasné, že se všichni do čela nabídek nevejdou. S takovým klíčovým slovem jich pak uspěje jenom několik.
A co ti ostatní? Ti pochopitelně musí jít na tuto záležitost jinak. A to znamená třeba i využití toho, čemu se říká long tail, hezky česky dlouhý ocas.
Znamená to, že když s určitým klíčovým slovem bodují nejvýznamnější a dlouho existující e-shopy, musí ty nové nebo méně autoritativní zvolit poněkud jiné řešení. A sice vsadit ne na jednotlivá slova, která se vyskytují na spoustě různých webů, ale na sousloví a delší fráze, u nichž je také předpoklad jejich hledanosti internetovou veřejností, ovšem nižší konkurence mezi provozovateli webů.
A nižší počet webů využívajících určité sousloví či frázi jako klíčové slovo znamená nejen nižší konkurenci a větší naději na úspěch ve vyhledávání. Znamená výhodu i v tom, že hledající veřejnost využívající taková sousloví je už v konečné fázi rozhodovacího procesu a je tak větší naděje, že z těch, kdo právě toto hledají, vzejde daleko větší procento zákazníků. Takový long tail nevyužívají ani tak ti návštěvníci, kdo o pořízení si něčeho takového teprve uvažují, jako spíše ti, kdo už mají konkrétní zájem. A to umožňuje uspět i provozovatelům méně významných webů, které by jinak proti silnější konkurenci neobstály.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.