Zbožáky neboli zbožové vyhledávače a porovnávače cen se staly již před mnoha lety hybnou silou internetového prodeje. Je to jedna z nejznámějších a nejrozšířenějších služeb, která ve virtuálním světě internetu funguje, a to velmi spolehlivě a přesně. Proč věnovat pozornost tomuto fenoménu, jestliže vlastníte nebo chcete teprve vytvořit úspěšný internetový obchod – e-shop?
Zhruba polovina zákazníků využívá zbožový vyhledávač – zákazníky nakupující zboží na Internetu bychom mohli rozdělit do dvou skupin – ti první nakupují na osvědčených webech, jejichž adresy znají zpaměti, nebo na ně obdrží tip od svých přátel, rodiny, známých apod. Do druhé skupiny, která je o něco málo početnější, již patří lidé, kteří aktivně a cíleně využívají služeb zbožových vyhledávačů, aby zde objevili nejen to, co hledají, ale chtějí nakoupit výhodně, se slevou na dopravu či s nejmenší obchodní marží. Mohou tím ušetřit na jediném nákupu i stovky korun, a nakupí-li tímto způsobem desetkrát do měsíce, úspora může být značná.
Statistika přístupů na web – někteří internetoví prodejci se mohou na základě statistických údajů pochlubit zjištěním, že téměř tři čtvrtiny návštěvníků jejich webu přichází od nějakého zbožového srovnávače. Toto je celkem jasný důvod problematiku zbožáků alespoň nepodceňovat.
Počítačová gramotnost – v současné době využívá internetový prodej v největším měřítku skupina osob ve věku mezi 23 a 35 roky, souvisí to s vysokou počítačovou gramotností mladé generace, která se s internetem seznámila již v raném věku. Dá se očekávat, že tento trend bude pokračovat i v budoucnu, a že se navíc bude věk počítačově gramotných lidí, tedy i potenciálních zájemců o nakupování na internetu prodlužovat, takže se tím rozšíří počet osob v širším věkovém spektru. Můžeme tedy počítat s tím, že bude stále více lidí využívat zbožové srovnávače.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.