Představte si, že je rok 2004. Právě jste si pořídili osobní počítač s operačním systémem Windows XP, připojili se s ním na internet a rázem se můžete těšit z virtuálního světa, kam jste dosud neměli možnost proniknout. Chystáte se nakoupit pánský oblek a dámské letní střevíce a za tímto účelem zadáváte do vyhledávacího pole vyhledávače Google kombinaci patřičných klíčových slov. Vzápětí se vám zobrazí několik desítek relevantních odkazů. Vaším cílem je, jako u mnoha lidí vedle vás, nakoupit co nejkvalitnější, ale zároveň nejlevnější produkty. Rádi byste se vyhnuli obchodům, které nabízejí prakticky shodný sortiment, ale s vyšší marží za neúměrně vysokou cenu.
Začnete tedy prohledávat jeden web za druhým a strávíte tím několik desítek hodin. Už vás to přestává bavit, protože jste objevili asi patnáct obchodů se zhruba stejnou cenou, ale v tom šestnáctém je cena obleku i bot výrazně nižší. Co když se někde nachází další obchodník, co nabízí ještě rozumnější ceny? Prohledáváte tedy dál, až zjistíte, že jste tím doslova promrhali skoro celý volný víkend.
Na základě podobných zkušeností se někteří lidé rozhodli vytvořit porovnávače cen zboží, načež v roce 2007 se u nás poprvé objevila Heureka a také Zboží.cz – dva nejúspěšnější porovnávače cen. Zde pak během pár minut vyhledáte nejvýhodnější nákupní zdroj, a ušetříte tím spoustu času.
Porovnávače cen jsou jednou z důležitých forem propagace na internetu a mnoho obchodníků jim věnuje pozornost. Nechají si vypracovat koncept jako součást problematiky SEO od odborníků, kteří obchod zařadí mezi ostatní zdroje, a posílí se tím jejich obchodní strategie ve směru konkurenceschopnosti ve virtuálním prostředí. Jinými slovy, kdo chce úspěšně podnikat na internetu v prodeji různých druhů výrobků, neměl by porovnávače cen zboží ignorovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.