Podnikatelé bez rozdílu mohou být jak úspěšní, tak i právě naopak neúspěšní. Což souvisí obvykle s výší jejich zisků a tím, jak s nimi dokážou vycházet. A taková výše příjmů zase obvykle závisí na tom, kolik má který podnikatel platících zákazníků. A tak je jasné, že kdo chce úspěšně podnikat, musí najít dost těch, kdo mají o jeho nabídku nebo nabídky zájem. A musí je přesvědčit, aby u něj utráceli. V reálném světě, při podnikání v běžných provozovnách, je to ale složité. A na internetu je to ještě složitější. Nebo vy snad víte, jak přesvědčit lidi, kteří o vás nic nevědí, aby mezi tou veškerou konkurencí našli ze všech webů zrovna ten váš a zůstali vám věrní? Nejspíše nevíte, že? A i kdybyste věděli, s velkou pravděpodobností by vám to bylo k ničemu nebo skoro k ničemu. Protože dvě řešení nedostatečné návštěvnosti webů na internetu sice existují, ale ani jedno není pro laiky až tak docela ideální. Něčeho by snad mohli dosáhnout, ale ekonomický zázrak by to nebyl.
Kdyby se někdo chtěl osobně prosadit se svým webem na internetu, mohl by vsadit třeba na reklamu. Jenže tady by se nedoplatil, a kdo ví, zda by se jednalo o propagaci, která by se mu nakonec vyplatila. Anebo by dotyčný mohl vsadit na amatérskou optimalizaci pro internetové vyhledávače, jenže pak by musel strávit moře času studiem toho, jak na to, hodně energie a času by musel obětovat SEO samotné, a stejně by to nebyly zřejmě všestranně dokonalé změny, které by se hodně pozitivně odrazily v ekonomických výsledcích. Protože se toho v rámci optimalizace musí dělat hodně, tato musí být dost všestranná, a to není v silách jediného člověka. Ale je to v silách profesionální firmy. A tak si mohou majitelé podnikatelských webů nechat tyto výtvory optimalizovat od SEOlight.cz, a pak se díky lepší pozici webu v internetových vyhledávačích dostanou na oči takovému počtu uživatelů internetu, že by to mělo začít vynášet.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.