PPC reklama je velice užitečná věc, pokud se jí dosahuje toho, čeho se jí dosáhnout má. To dá rozum. Ovšem dosáhnout takového úspěchu, to chce především snahu a know-how.
Aby byla na Google reklama úspěšná, musí dosáhnout co nejvyšší takzvané skóre kvality. Díky němuž klesá cena za proklik a zároveň se reklama zobrazí v nabídce výše.
U tohoto skóre se jedná o hodnocení toho, jak dobře se ta která reklama chová na online trhu, na desetibodové stupnici. A o umístění na tomto žebříčku rozhodují tři základní komponenty:
Podle těchto kritérií se určuje, nakolik jsou dotyčné reklamy vhodné pro cílové publikum, nakolik dobře interaguje publikum s dotyčnými reklamami, nakolik se tu dosahuje cílů jako je například konverze či návštěvnost.
Kdo dosáhne vysokého skóre, umísťuje se výše, a to i nabízí-li se tu jenom nižší cena za stejná klíčová slova, než jakou nabízejí konkurenti.
A jak se takové skóre kvality vylepšuje?
Těmito metodami lze dosáhnout úspěšné optimalizace PPC reklam. A rozhodně neuškodí ani to, když inzerující prostuduje PPC reklamy úspěšných konkurentů a inspiruje se u těchto ve volbě klíčových slov atd.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.