Stalo se už vesměs známým, že jde při optimalizaci internetových stránek pro vyhledávače o takové záležitosti, jako jsou třeba zpětné odkazy, texty, klíčová slova a podobně. To lidé vidí, a proto to také snáze chápou a akceptují.
Ale to není to jediné, co se na výsledcích optimalizace pro internetové vyhledávače podepisuje. I technické parametry sehrávají při hodnocení internetových stránek vyhledávači významnou roli, a proto ani ty nelze v žádném případě podceňovat. Nedostatečná indexovatelnost a procházitelnost nějakého toho webu je prostě pro rozhodování vyhledávačů také zásadního významu. A proto je často třeba optimalizovat i v tomto ohledu.
Problémem může být například absence šifrování SSL. Když jsou stránky takto nezabezpečené, hrozí jim útoky, a to pochopitelně snižuje naději na úspěchy v SEO. Secure Sockets Layer, tedy protokol šifrující data přenášená mezi serverem a klientem, je důležitou zárukou pravosti serveru, a neměl by webům usilujícím o dobré umístění ve vyhledávačích chybět. Je tedy záhodno kontaktovat certifikační orgán a vyřídit si to zde.
Dále je záhodno mít na webu správně nakonfigurované roboty, které rozhodují o přístupu vyhledávačů na internetové stránky. A proto je třeba tyto aktualizovat.
Problém může být i s pomalým načítáním jednotlivých stránek webu, které může negativně ovlivňovat zájem o jeho návštěvu a využití. A horší přijímání webu ze strany uživatelů se odráží i na rozhodování vyhledávačů. Je tedy záhodno sledovat rychlost načítání nástroji jako Google PageSpeed Insights a pak problémy s rychlostí řešit třeba komprimováním obrázků, ukládáním stránek do mezipaměti, odstraněním nadbytečných dat.
A komplikací bývá i duplicitní obsah, tedy stejný obsah umístěný na více stránkách. I kdyby to bylo myšleno dobře a stalo se tak proto, že chce mít provozovatel webu stejný obsah na různých stránkách kvůli tomu, že je každá z takových stránek přizpůsobená používání na jiných zařízeních, při SEO to vadí. A vyhledávače za to nemilosrdně trestají.
A tak pozor. Nepřidělávejte si zbytečně problémy a podobných nedostatků se raději vyvarujte.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.