Zkratka PPC znamená v překladu platba za klik. Některé zdroje mohou uvádět také CPC, což
znamená to stejné. V obou případech se jedná o označení reklamy, která je placená za klik.
Výhodou této reklamy je skutečnost, že inzerent neplatí za zobrazení reklamy, ale až za
prokliky provedené uživateli internetu, respektive návštěvníky konkrétního webu.
Pokud by tedy vidělo reklamu x tisíc návštěvníků konkrétní webové stránky, inzerent
nezaplatí za reklamu nic. Pokud by však těchto x tisíc návštěvníků na reklamu kliklo a
odkazem by se tak dostali na stránky inzerenta, samotný inzerent by v takovém případě za
reklamu zaplatil.
PPC reklama se vyznačuje vysokou účinností, vynikajícím cílením, relevanci zákazníků, ale
flexibilitou či rychlým nárůstem počtu prokliků. Naopak nevýhodou je složitost, která s tímto
typem reklamy přichází. Na druhou stranu, tyto komplikace mohou být lehce přehlédnuty
samotnými výhodami, které jsou zakončeny skvělou skutečností. Je totiž fakt, že PPC reklama
dokáže zasáhnout většinu uživatelů, kteří se dostanou na daný web. Formátem samotné PCC
reklamy může být nepřeberné množství médií. Od prostého textu, přes banner až po video.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.