PPC reklama je typ velmi účinného marketingu ve virtuálním světě internetu, můžete se s ní setkat jak na jednotlivých webových stránkách, tak i na sociálních sítích, v některých mobilních aplikacích a pochopitelně na vyhledávacích serverech, nejčastěji na Google a na Seznamu. Samotná zkratka těchto tří písmen znamená doslova: „Pay per click“, tedy v překladu do češtiny „platba za kliknutí (myší)“. Funguje to tak, že zadavatel reklamy platí pouze tehdy, jestliže na reklamní objekt někdo aktivně klikne, většinou proto, že jej reklama zaujala.
PPC reklamu ve vyhledávačích Google a Seznam (tedy dvou nejčastějších vyhledávacích serverů) lze považovat za velmi efektivní nástroj propagace výrobků či služeb, protože cílí na skupinu osob, která se zajímá o konkrétní produkty. Například, chcete-li prodávat proutěné košíky, vhodně vybranými klíčovými výrazy si k sobě přitáhnete každého, kdo hledá přesně to, co vy vyrábíte a prodáváte.
Reklamy ve vyhledávačích jsou dvojího druhu:
Textová reklama – projevuje se ve výsledcích vyhledávání jako text. Toto je výhodné zejména pro nabídku služeb, kde nemá na zákazníka zásadní vliv obrázek (fotografie), ale textový popis. Hodí se to kupříkladu pro nabídky stavebních firem, které poskytují různé typy prací (rekonstrukce bytových jader, zateplování fasád, svařované ocelové konstrukce atd.)
Produktová kampaň s obrázky – představte si, že chcete koupit gymnastický míč v zářivě žluté nebo červené barvě, a nechcete se zdržovat procházením webů a pracně hledat vhodné kandidáty. PPC produktová reklama s obrázky se postará o to, že se zákazníkům zobrazí fotografie míčů, a mohou tak na jedné stránce ve výsledcích vyhledávání během několika minut najít vhodného prodejce. Ušetří tím spoustu času a energie a v zásadě i peněz, protože se jim také kromě fotografií zobrazí cena výrobku, kterou mohou vizuálně snadno porovnat s konkurencí. Jestliže tedy využijeme příkladu prodeje gymnastického míče, na základě PPC reklamy a kvalitních produktových fotografií si k sobě můžete přitáhnout i několik zájemců o gymnastické míče během jediného dne.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.