PPC reklama pro vyhledávače – vaše účinná prodejní strategie

Ohodnoťte post

Představte si, že prodáváte dámské plavky. Zboží velmi oblíbené a zákazníky na internetu vyhledávané zejména v letním období – v období hlavní dovolenkové sezóny. Od května do září se tu zvýší zájem o prodej plavek na internetu o desítky procent v porovnání například s měsícem únorem, kdy pouze některé ženy navštěvují kryté plavecké bazény. Jestliže chcete být v prodeji plavek na internetu úspěšní, musíte na tento trend zareagovat a mít připravenou koncepci. Budete k tomu potřebovat například PPC kampaň pro vyhledávače.

PPC reklama pro vyhledávače je jeden z nejvyužívanějších a také nejefektivnějších nástrojů úspěšné prodejní strategie na internetu. Stále častější zájem zákazníků o PPC reklamy přímo ve vyhledávačích se postaral o to, že se dnes většina z nich orientuje ve výběru vyhledávaného zboží pomocí tzv. „shopping“ neboli „produktové kampaně“. Například ve vyhledávačích Google a Zboží zadáte klíčový výraz „dámské plavky“, a ten vám během zlomku sekundy zobrazí na první stránce v jejím úvodu soupisku obchodů, které prodávají dámské plavky, a spolu s nimi jsou zde i relevantní obrázky (fotografie) dámských plavek a jejich aktuální cena. Zákazník si tak může ihned porovnat několik prodejců a případně vybrat tu nejvýhodnější nabídku.

Efektivita PPC produktové kampaně se pak ještě více projeví, zadáte-li do vyhledávače přesnější výraz, například „dámské plavky dvojdílné retro červené puntíky“. Budete mít před sebou přibližně to, co opravdu hledáte, tedy nikoli zelené nebo černé jednodílné modely, ale opravdu jen ty červené s bílými puntíky nebo bílé s červenými puntíky, případně velice podobné typy plavek.

Nepodceňujte sílu PPC kampaní, je to opravdu mocný nástroj, a jestliže vám s její analýzou pomohou profesionálové, můžete váš prodejní obrat nasměrovat na vyšší level a docílit úspěchu, o kterém jste dosud jen snili.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol