O PPC reklamě se ví, že tato funguje odlišně od reklam ostatních. A má nesporné přednosti. Třeba v tom, že se ve výsledcích vyhledávání objevuje vždy hned vpředu a hledající lidé ji tak zaručeně uvidí a dost možná i využijí. A pak je tu i jedna nejistá výhoda, jíž je skutečnost, že tu zadavatelé takové reklamy platí dohodnutou částku za každé kliknutí, a tudíž neplatí za něco, co by nakonec nemuselo vzbudit vůbec ničí zájem a pozornost.
Jenže ono to vlastně ani s tím placením za počet kliknutí na takovou reklamu nemusí být ideální. A to proto, že na takovou reklamu může kliknout i někdo, kdo se s její pomocí dostane na propagovanou stránku, ovšem neučiní zde to, co majitel oné stránky potřebuje, a odejde předčasně. A i v takových případech se musí za kliknutí platit a i to může při významnější míře předčasných opuštění stránky znamenat zhoršení hodnocení internetovými vyhledávači. A co z toho vyplývá? Přece to, že by bylo žádoucí, aby se taková PPC reklama zobrazovala jenom těm, jimž je určena, těm, kteří ji náležitě využijí.
Jenže to se samo od sebe nestává. A když pak někdo nechce být PPC reklamou zbytečně obírán o peníze, měl by ji rozhodně optimalizovat. To aby se zvýšila relevantnost a snížily se náklady na prokliky, aby byla PPC reklamní kampaň co nejefektivnější a finančně nejvýhodnější. Prostě aby maximum kliknutí na takovou reklamu znamenalo zisk.
A to znamená, že by měla být tato reklama zaměřená na žádoucí cílovou skupinu, na ty, jimž je to propagované určené a u nichž to zřejmě vzbudí zájem. Je záhodno znát demografická data, zájmy a chování žádoucí klíčové skupiny a třeba i geografická data, a tomu uzpůsobit onu reklamu. Aby bylo pravděpodobnější, že budou osloveni ti praví v pravý čas, což je předpokladem pro to, aby se z nich stali zákazníci, a neobjevovali se tu ti, kdo zřejmě zájem mít nebudou. Protože jenom tak tu nebudou klikat ti, pro něž to nabízené není, a podnikatelé nebudou za takové zbytečné prokliky platit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.