Každý text má nějaký účel, kvůli kterému vznikl a který má plnit. A nejinak je tomu i u reklamních a PR článků, které také mají nějaký úkol. A jejich úkolem je jak známo něco propagovat a sloužit především ekonomickým záměrům toho, kdo si takový článek vytvořil nebo ho pro sebe nechal vytvořit. A aby to fungovalo tak, jak se to od podobných článků očekává, jde o kombinaci zajímavého nekomerčního obsahu se vloženým odkazem nebo krátkým reklamním sdělením, a to v podobě optimalizované pro internetové vyhledávače s využitím klíčových slov.
Pokud se jedná o takový článek, tento už se obvykle neobejde bez nějakého toho vloženého odkazu, na který by měl podle jeho autora čtenář kliknout a dostat se tak na propagovanou nabídku. Což je unikátní příležitost, kterou si nikdo rozumný nenechá ujít.
Ovšem psát články jenom a pouze kvůli vložení takového zpětného odkazu by nebylo příliš účelné. To by fungovalo pouze krátkodobě. A tak je třeba zároveň tvořit i něco, co dokáže skutečně zaujmout.
Pokud se pak bavíme o tom, jak je to s tím zaujmutím veřejnosti na internetu, musí být pro čtenáře atraktivní hlavně nadpis a několik prvních vět. To čtenář obvykle zaregistruje a podle toho, jaký dojem to na něj udělá, se rozhoduje, zda bude číst dále nebo ne. A jakmile není článek shledáván zajímavým prvních pár vteřin, nemá žádaný význam. A tak se rovnou začíná tím zásadním, bez jakýchkoliv úvodních frází či nějakého toho umění. Což se dá případně využít až dále v textu, když je čtenář zaujat. Když už v něm první řádky článku vyvolaly žádoucí emoce, jež mu nedovolují jenom tak odejít od rozečteného textu, a to emoce pozitivní stejně jako klidně i negativní.
Čtenář prostě musí od začátku vědět, co mu onen článek dá, k čemu se dá to zjištěné jak využít, a podobně. A je dobře, když je nakonec vybídnut i k nějaké akci, jež bude prospěšná. A to hlavně tomu, kdo se takovým PR článkem prezentuje.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.