SEO je v současné době jedním z nejdůležitějších nástrojů v oblasti internetu, který zajišťuje dobré pozice majitelům webových stránek vůči veřejnosti. Uživatelé internetu mají pouze dvě možnosti, jak vás objevit – buď znají přesnou URL adresu, anebo ji neznají a objeví vás na základě vyhledávání klíčových slov ve vyhledávacích serverech, nejčastěji na Google nebo na Seznamu.
SEO je proces, který se skládá z několika strategických bodů, kam patří zejména analýza a návrh vhodných klíčových slov, a také velmi důležitý proces tzv. linkbuildingu neboli budování zpětných odkazů z věrohodných zdrojů.
Linkbuilding dobře oceňují právě webové vyhledávače, které pak takové weby zařazují při vyhledávání do popředí, a tím v podstatě plní původní záměr strategie SEO – být na lepší pozici při hledání na internetu před vaší konkurencí.
Součástí linkbuildingu je zejména vytváření malých dceřiných webů, z nichž směřují odkazy na daný web, odkazy z tematicky zaměřených internetových diskuzí, nákup či výměna odkazů s jinými spřátelenými weby a také tzv. PR články.
PR článek – tato zkratka označuje placený reklamní článek, který obsahuje zpětný odkaz (link). Článek by se měl umístit na důvěryhodný web, nejčastěji oborově zaměřený, a článek samotný by měl být čtivý, poutavý a vytvořený tak, aby nebudil na první dojem zdání násilně vnořeného reklamního odkazu, ale měl by být odkaz vnímán jako doplněk, který text vhodně rozšiřuje. PR články nejčastěji vytváří copywriteři, tedy lidé, kteří jsou schopni poutavě psát, přitom obsahově správně, a přitáhnout pozornost veřejnosti tak, jak to provádí jiné formy reklamy (fotografie, videa apod.) Zajímavý PR článek pak může přinést danému webu mnoho pozitivního nejen co se týče vyhledávačů, ale i samotných zákazníků, co se o daný produkt či službu zajímají více do hloubky, anebo si jen článek náhodně přečetli a ze zvědavosti pak sledují to, na co je z článku odkazováno.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.