Weby jsou tu od toho, aby na nich ti, kteří mají co nabídnout, mohli něco nabízet těm, kteří to teoreticky postrádají a potřebují. A proto je naprosto zásadní, aby o takovém webu věděli vždy nejenom jeho tvůrci a provozovatelé, ale i ti, jimž je tu určen. A zejména s těmi posledně zmíněnými tu bývá často problém, související s tím, že i když by tito zřejmě zájem o to nabízené měli, nejednou to nenajdou. Na internetu je tolik různých materiálů a nabídek, že se mezi nimi vlastně ani nedá zorientovat, nedá se zaručit, že se některá nabídka dostane právě k těm, jimž je určena, a k tolika z jejich řad, kolika jich je zapotřebí k tomu, aby se na webu provozovaný byznys vyplácel.
A proto je třeba zajistit svému webu podporu od vyhledávačů. A to v našem případě především těch, které jsou v našich končinách nejužívanější, tedy Googlu a Seznamu. I když pochopitelně nemusí být na škodu ani to, když se současně zaboduje i u vyhledávačů jiných, méně využívaných, ale přesto svůj smysl majících.
Pokud chceme, aby se náš web skutečně dostal na oči velkému počtu lidí, je pochopitelně vhodnější globální Google, který je znám nejenom u nás, ale i v širém světě. Ten už zdomácněl leckde, a to především proto, že se kromě klasických počítačů úspěšně adaptoval i k používání na mobilních telefonech a tabletech. Google tak má své přednosti při mobilním vyhledávání, a na to by měli myslet ti, kdo v něm chtějí skutečně úspěšně zabodovat.
Seznam je pak úspěšný především u uživatelů běžných počítačů.
Ať už je majitel webu, který se má zviditelnit, provozovatelem e-shopu nebo webu obsahově zaměřeného na určitou část naší společnosti, měl by se zajímat o optimalizaci pro oba zmíněné vyhledávače. Přednostně pro Google, která má u nás asi 85 % podílu na organické návštěvnosti, a je tedy nejzásadnějšího významu, který i nadále narůstá. A pak pro Seznam, který je sice mnohem méně významný, ale zato je náš a také je dost hojně využíván. Sázka na úspěch v těchto dvou vyhledávačích je totiž prakticky jedinou zárukou úspěšnosti webů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.