Pro neznalé lidi by mohlo být klidně i naprostou záhadou, proč vlastně ti podnikající na internetu optimalizují pro internetové vyhledávače. Mohlo by se totiž zdát, že jde o pouhé utrácení peněz za to, že se podnikateli někdo míchá do toho, co tento na svém webu dělá, a že je to tedy zbytečnost.
Jenže tomu tak není. SEO určitě není něco, co by se dalo ignorovat. A to proto, že se za takovým ‚vměšováním se do záležitostí internetových podnikatelů‘ skrývá úsilí o maximální vylepšení webů, které má svůj účel – zlepšení pozice takových webů v internetových vyhledávačích. A taková pozice není samoúčelná, nejde jen o to, aby byl internetový podnikatel pyšný na to, jak vysoko to ve vyhledávačích dotáhnul. Důležité je to i proto, že čím výše se něčí odkaz na web ve vyhledávačích objeví, tím spíše si ho všimnou a tím spíše ho využijí ti, jimž je zde publikovaná nabídka určena.
A tak se pro weby, které chtějí dosáhnout ve vyhledávačích posunu vpřed, vytvářejí třeba zpětné odkazy, které jim mají přivést zájemce z jiných, obsahově podobných webů. Ale zrovna tak se vytvářejí i odkazy interní, to aby se tu ti příchozí co nejsnáze orientovali. A nejen to. Ve snaze zalíbit se internetovým vyhledávačům se také píší co nejžádoucněji vypadající texty a články, proto se v nich volí ta nejžádoucnější, relevantní a přitom konkurenceschopná klíčová slova, proto se weby zásobují ideálními grafickými prvky a technicky se upravují, aby podle soudu internetových vyhledávačů co nejlépe fungovaly. A proto se konec konců i propaguje.
V optimalizaci je prostě vše podřízeno jedinému. Aby si optimalizovaný web vydobyl co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tuto si následně udržel. Což není nepodstatné. Protože si internetová veřejnost všímá jenom toho, co je jí internetovými vyhledávači předkládáno jako zřejmě nejdokonalejší. A kdo by se do takového výběru nedostal, ten se může jít se svým internetovým podnikáním klouzat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.