Když chce někdo, aby se o jeho podnikání dozvěděl třeba i celý širý svět, potřebuje nevyhnutelně nejen svůj podnikatelský web, ale také jeho co nejefektivněji fungující propagaci. Protože ani bez jednoho z toho právě zmíněného se nelze obejít. Sebedokonalejší web si nenajde cestu k publiku, když nikdo neví, kde a jak ho najít, a ani ta nejlepší reklama nepomůže v dosažení záměrů podnikatele, je-li jeho web takříkajíc pro kočku a pod psa.
O tom, jak vypadá kvalitní web, se tu dnes rozepisovat nebudeme. Pojďme se ale podívat na to, jak takový web propagovat, a to v natolik významném vyhledávači, jakým je Google. Protože určitě neplatí, že se stačí na lidi, kteří za Googlem stojí, obrátit, zaplatit jim a oni docílí pro svého klienta automaticky zázraku v podobě vysoké návštěvnosti, nízké ceny takové propagace a vysokých zisků.
Předně si je totiž třeba říci, že PPC reklama na Googlu cílí především na klíčová slova. A i když je tu i možnost zvolit si i pohlaví, věkovou skupinu a podobně, na něž se má reklama zaměřit, jsou klíčová slova tím nejdůležitějším ze všeho právě zmíněného. A člověk, který si reklamu objednává, by tak měl vědět, o jaká klíčová slova má zájem a co od této propagace očekává.
PPC reklama je pak financována podle počtu prokliků. A to znamená, že je současně třeba nalézt takovou cenu jednotlivých kliknutí, aby to bylo finančně atraktivní. A proto je třeba zajímat se o to, nakolik je které klíčové slovo atraktivní a hledané a kolik se za něj přibližně nabízí v aukci. Což umožňuje odhadnout minimální cenu toho, že se ona reklama objeví na hlavní stránce vyhledávače.
Ovšem je nasnadě, že umístění takové reklamy na prvním místě ve vyhledávání za onu minimální cenu pořídit nelze, ta je naopak nejdražší. Ta představuje u oblíbených a vyhledávaných nabídek a při silném konkurenčním tlaku třeba i stokorunové částky.
Chce-li pak podnikatel, aby byla jeho reklama považována Googlem za kvalitní, musí si pořídit kvalitní, rychle se načítající a lukrativní nabídky obsahující web, na němž se dá lehce orientovat, a musí mít také reklamu, jež odpovídá obsahu vstupní stránky a webu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.