Propagace od profesionálů

5/5 - (6 votes)

K tomu, aby se nějaký produkt na trhu dobře uchytil, je zapotřebí, aby byl veřejnosti dokonale představen a aby byl před touto propagován. Což lze učinit i prostřednictvím nějaké marketingové agentury nebo freelancera. A nejednou je to ta nejlepší volba, protože ne každá firma dokáže současně realizovat dostatečně kvalitní nabídku a současně se starat i o její propagování, ne každá má čas, síly a prostředky, jak to zvládnout vlastními silami.

A pro kterou z těchto variant se rozhodnout? Je lepší marketingová agentura nebo spíše freelancer?

Jak kdy a jak kde.

V případě marketingové agentury se lze spolehnout na to, že za ní stojí větší počet lidí, kteří mají různé znalosti a zkušenosti. Jsou to experti, kteří vědí, jak na to. A kromě lidských zdrojů jsou tu k dispozici i různé nástroje, i už vypracované i odzkoušené strategie, z nichž lze zvolit tu nejefektivnější variantu.

Marketingová agentura si poradí s veškerým online a někdy i offline marketingem, dokáže připravit komplexní marketingovou strategii a zvládá marketing i s realizací napříč různými kanály. A také komunikace s ní je daleko jednodušší než s freelancery.

A plusem marketingové agentury je i to, že je schopna výsledky své práce i vyhodnotit a referovat o nich.

A protože není růže bez trní, jak se říká, je i zde po všech zmíněných superlativech třeba zmínit i jeden nedostatek. A sice ten, že služby podobné agentury bývají ve srovnání s freelancerem dražší.

Freelancer má oproti agenturám výhodu v tom, že bývá (až na toho špičkového) levnější. A jeho předností je třeba i to, že si ho lze najmout na konkrétní úkol a pak se s ním zase rozejít, bez nutnosti řešit podmínky ukončení smlouvy. Každý má svou odbornost a své zkušenosti a lze tak nějakého najít pro každý kanál.

Freelancera si pak lze najít jediného stejně jako jich lze zaměstnat více.

Ovšem vsadit na freelancera představuje ve srovnání s agenturou více rizik. Třeba v tom, že má coby jednotlivec jen omezenou kapacitu a zvládne jen méně klientů. A pokud někdo vsadí na nějakého nekvalitního, nespolehlivého, má prostě smůlu. A pokud je vsazeno na více freelancerů zároveň, komplikuje to spolupráci s nimi a jde o časově náročnou záležitost.

Každá z nabízených možností má prostě své klady i nedostatky. A hlavně je třeba důkladně promyslet, na koho konkrétně vsadit.

A ať už si firma vybere tu či onu možnost, nesmí zapomínat ani na vlastní marketing. Protože ani bez toho to nepůjde.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol