Propagovat s PPC nebo optimalizovat?

Ohodnoťte post

Ten, kdo nemá na svém podnikatelském webu žádoucí návštěvnost, má logicky problémy. Bez návštěvnosti se obchody nehýbou a tak nezbytné peníze nepřicházejí a nepřicházejí. A jak už se docela dobře ví, dá se podobná nepříjemná situace vylepšit jednak optimalizací pro internetové vyhledávače a jednak PPC reklamami.

Ovšem ne každý z podnikatelů si může dovolit v žádoucně velké míře obě tato řešení potíží. Bylo by to moc drahé a nad možnosti majitele webu a investice do obojího současně by se někdy také nemusela vrátit. A tak si je třeba vybrat to nejdůležitější, to, co je potřeba k dosažení žádoucích výsledků, a na to ostatní (aspoň prozatím) rezignovat.

Na PPC reklamu by tedy měli sázet nejspíše ti, kdo potřebují dosáhnout rychlého zlepšení. Protože to je právě u kvalitní PPC pravidlem, na rozdíl od SEO. Díky PPC se dá rázem dostat do čela nabídek v Googlu, a to zařídí okamžitě velkou návštěvnost a snad i dosahování potřebných zisků, díky PPC může i neznámá malá firma překonat své zavedené, známé a úspěšné konkurenty. Ovšem jsou to vlivné firmy, které si mohou PPC reklamu dovolit především, a proto mají obsazena nejvhodnější klíčová slova. A proto se ani právě tento typ reklamy menším podnikům často nevyplácí.

Optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO, je naopak celým souborem činností, jimiž si lze zajistit lepší pozici ve vyhledávačích také. Ovšem jde tu o proces postupný a nezaručující dosažení konkrétní pozice ve vyhledávačích, tím méně pak té první. Její předností však je třeba i to, že přivádí na optimalizovaný web kvalifikované potenciální zákazníky, tedy ty, o něž tu jde především. Optimalizací se také zdokonaluje navigace a využitelnost internetových stránek a je jí zajišťován udržitelný a dlouhodobý růst, který PPC pro změnu nabídnout nemůže.

A co je tedy lepší? PPC nebo SEO? Odpověď je jasná. Obojí současně. Pokud si to ale podnikatelé pochopitelně mohou dovolit.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol