Propagovat se musí

Ohodnoťte post

Nikdo z internetových podnikatelů by si na sebe zřejmě dost nevydělal, kdyby se náležitě nepropagoval. Bez propagace by se o něm mezi internetovou veřejností nevědělo, a taková nevědomost nečiní nejen hříchu, ale ani výdělku. A tak je docela běžnou záležitost, že podnikatelé investují třeba i nemalé finanční prostředky a nemálo času a energie do reklamy. Aby měli naději, že si jich potenciální zákazníci všimnou.

Reklamy ale samozřejmě nejsou jedna jako druhá. A tak se kdekdo dlouho rozhoduje, na který typ vsadit, aby to přineslo efekt, jenž je očekáván. A není ničím nepochopitelným, když se tedy někdo rozhodně využít PPC reklamu. Která sice nemusí být ani trochu levná, ale může to být to jediné pravé. Protože má tento typ reklamy pozitiva, jež nelze ignorovat.

Tato reklama se totiž svým způsobem podobá fungování optimalizace pro internetové vyhledávače. A to tím, že ji lze nalézt v internetových vyhledávačích na předních pozicích, tam, kde mají jakékoliv nabídky nejzaručenější návštěvnost a s touto související úspěch. PPC reklama se prostě automaticky objevuje ve vyhledávačích jako Google či Seznam úplně vpředu, na pozici, kterou si zadavatel zaplatí, a tím je nepřehlédnutelná pro ty, kdo na internetu právě to, co tato propaguje, hledají. A přináší vytouženou sledovanost takto propagovanému webu.

Jenže zatímco v případě SEO se na tak dokonalou pozici propracovávají weby dlouhou dobu a výsledek je do jisté míry nejistý, tady se dosáhne ideální pozice hned. Ovšem platí se tu vlastně za každého získaného návštěvníka, a to cena odpovídající hodnotě propagovaného klíčového slova a oboru, související se zájmem těch propagujících se o toto. A proto je PPC reklama vhodná hlavně pro ty, kdo nechtějí nebo nemohou čekat delší dobu, kdo potřebují sehnat návštěvnost a zákazníky hned. V čemž je právě tento typ reklamy nejdokonalejší.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol