K tomu, aby se dařilo jakémukoliv podnikání, to internetové nevyjímaje, je potřeba ideální reklama. Tedy počiny, které k tomu, kdo nabízí, přivádějí ty, kdo to nabízené shánějí. To je logické.
Ovšem ono nestačí jenom přivést zájemce. Je třeba je přimět i k tomu, aby ‚pustili chlup‘. A to už reklama ne vždy dokáže efektivně ovlivnit.
Má-li být reklama skutečně efektivním nástrojem, musí přinášet zisky. A v tomto ohledu je ideální PPC reklama. Tedy reklama, u níž nejde ani tak o to, kolik přivede na web návštěvníků, jako spíše o to, kolik z lidí, jež naláká, to také dotáhne až do úplného konce, tedy nakoupí a zaplatí, nakolik se peníze investované do dané reklamy vyplatí.
PPC reklama je tedy vysoce účinným typem reklamy. Protože u ní jde právě o výši úspěšnosti, ne o počet pouhých zhlédnutí nebo otevření některé z internetových stránek.
Podobná reklama začíná zpravidla schůzkou odborníků s klienty, na níž se probere vše, co s tím kterým konkrétním projektem souvisí. Potom se také stanovují hodnotící metriky a cenové hranice, navrhuje se strategie, jako volba klíčových slov, reklamních systémů, formátů reklamy a podobně.
Následuje navržení struktury reklamní kampaně a inzerce, vyrobí se bannery pro remarketing, účty se propojí se statistikami návštěvnosti, aby se zajistilo měření konverzí.
Což ale stále ještě není konečnou stanicí. Jak totiž pravili moudří filosofové, nelze dvakrát vstoupit do téže řeky, vše plyne, a je tedy třeba sledovat efektivitu takové reklamy a chování nalákaných zákazníků a návštěvníků přímo na webu a podle toho PPC reklamu hodnotit a zdokonalovat. Což obnáší obměňování klíčových slov, testování nové inzerce atd.
Je-li taková reklama provozována optimálně, je vysoce účinná, flexibilní a efektivní. Nejde o žádné mrhání prostředky, ale o efektivní propagaci.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.