Bohužel velká část návštěvníků stránek při první návštěvě odejde, aniž by si něco koupili nebo objednali. Lidé se často delší dobu rozhodují, porovnávají různé nabídky či prostě nemají při dané návštěvě dostatek času.
Proto je důležité se jim připomínat, aby se na Váš web vrátili. Úžasným nástrojem je remarketing. Pomocí něho můžete znova oslovit klienty, kteří byli na Vašem webu a neprovedli potřebnou akci. Remarketing lze nastavit v rámci reklamní sítě AdWords, Sklik či Facebook.
Postup naší práce:
- Nasadíme na Váš web potřebné kódy pro sledování akcí a chování návštěvníků.
- Analyzujeme získaná data a vytvoříme skupiny návštěvníků.
- Vytvoříme potřebné textové i grafické reklamy.
- Založíme na vybraných reklamních sítích vhodné reklamní kampaně.
- Kampaň postupně vyhodnocujeme a upravujeme.