Obecně je reporting značení pro určité zhodnocení splněných úkolů. V rámci SEO
optimalizace proto bude vytvořen report za účelem zjištění, zdali byla optimalizace efektivní
nebo nikoliv. Mohou se hodnotit dopady na navýšení počtu návštěvníků, ale také na to, jak se
stránka umisťuje při vyhledávání klíčových slov, které byly součástí objednávky
optimalizace.
Reporting je důležitý i z hlediska dalšího vývoje a podnikání firmy. Pokud by totiž firma
zjistila, že dosavadní kroky nevedly ke kýženým výsledkům, může se upravit strategie pro to,
aby v budoucnu již bylo dosaženo vytyčených cílů. I proto je důležité vytvářet v oblasti SEO
optimalizace report jednotlivých zakázek. Na základě toho je totiž možné dále zlepšovat a
zefektivňovat služby, a proto jsou následně kvalitnější, rychlejší a podstatně levnější, neboť
není třeba strávit tolik času nad realizací určité záležitosti.
S reportingem souvisí i zpětná vazba, která má však odlišnou iniciaci. Zpětnou vazbu totiž
produkuje samotný klient, který říká, jak moc je se službami spokojen, a může jít tedy o
subjektivní názor. V ohledu reportingu je však možné hovořit o objektivním názoru, který si
udělá sama firma o tom, co se podařilo a co naopak nikoliv.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.