Klíčová slova, a to pokud možno co nejlépe zvolená, nesmí internetovým stránkám chybět. Chybět by jim sice mohla, ale pak by se tyto výtvory mohly rozloučit s nadějemi, že si jich někdo z internetové veřejnosti všimne, že je objeví na žádoucích pozicích v internetových vyhledávačích.
Klíčová slova jsou totiž nepostradatelná k tomu, aby je internetová veřejnost v případě svého zájmu zadávala do vyhledávačů a pak si mohla vybírat z relevantních nabídek, jež taková klíčová slova obsahují.
A tak se na některých webech objevují klíčová slova jednoslovná a na jiných třeba i ta složená z více slov. Což jsou možnosti, které se využívají. A zatímco jsou jednoslovné výrazy spíše doménou webů nemajících příliš silné konkurenty, sázejí ti slabší a nedokonalejší, kteří nemohou s těmi vlivnými soupeřit, spíše na ty víceslovné, které se sice netěší tak velké hledanosti, ovšem současně u nich není ani tak silná konkurence a dá se tak s nimi spíše zabodovat.
Ovšem klíčová slova si nestačí jenom zkraje zvolit a pak už to ponechat vůli osudu. Je třeba sledovat jejich účinnost, jejich využívání internetovou veřejností a fungování, a pak je průběžně obměňovat či nahrazovat jinými, účinnějšími. Protože ta správná klíčová slova, zejména ta víceslovná, mohou nalézat významné uplatnění i při místní SEO, kdy se cílí hlavně na zákazníky z určité oblasti.
Každopádně jsou tu ale klíčová slova od toho, aby zviditelňovala internetové stránky a přiváděla návštěvníky a zákazníky. A když je přivádějí, je třeba sledovat, co přicházející návštěvníci na jimi navštívených stránkách dělají. Aby se případně přehodnotilo jejich používání, aby se změnil obsah, metaznačky nebo externí a interní odkazy, pokud tu nejsou dostatečně zastoupeni ti nejvítanější návštěvníci. Ti, kteří tu zůstávají dostatečně dlouho, vracejí se sem a utrácejí. Bez čehož se weby přece neobejdou.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.