Podobně jako GTRP u vyhledávacího portálu Google, i český portál Seznam.cz má měřítko
pro hodnocení jednotlivých webů, které se nazývá S-rank. Tato hodnota je pouze orientační a
nabývá hodnot 0-10. 0 je nejhorší hodnocení, kdy není přítomna jakákoliv indexace stránek,
což je z hlediska SEO optimalizace nežádoucí.
S-rank se získává na základě výpočtů z odkazové sítě, a to pomocí speciálního algoritmu. Ten
bere v potaz nejenom zpětné odkazy, ale také i další odkazy vedoucí z této stránky na ostatní
webové stránky. Nicméně, přesná definice a podoba algoritmu není známá, pravděpodobně
z důvodu zamezení jeho podchycení a možnost podvádění při získávání kladných hodnot S-
ranku.
S-rank je jedním z možných faktorů, podle kterých se dá řídit při hodnocení celkové kvality,
popularity a úspěšnosti SEO optimalizace.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.